کاهش دمای هوای کردستان، تداوم سرما تا سرانجام هفته

به گزارش وبلاگ کرمی، معاون توسعه و پیش بینی اداره کل هواشناسی کردستان گفت: طی شبانه روز گذشته، دمای هوای استان حدود چهار درجه سانتی گراد کاهش یافت و این فرایند کاهشی تا انتها هفته تداوم دارد.

کاهش دمای هوای کردستان، تداوم سرما تا سرانجام هفته

به گزارش خبرنگار گروه استان های وبلاگ کرمی از سنندج، علی پناهی معاون توسعه و پیش بینی اداره کل هواشناسی کردستان با اشاره به اینکه میانگین حداقل و حداکثر دمای استان طی شبانه روز گذشته 6 و 26 درجه سانتی گراد بود، گفت: بابارشانی با دمای منفی یک درجه سردترین و سلین با دمای 32 درجه گرم ترین نقطه استان و دمای شهر سنندج هم بین 6 و 30 درجه سانتی گراد در نوسان بود.

او با بیان اینکه در این مدت دیواندره و هزارکانیان با 15 متر بر ثانیه بیشترین سرعت وزش باد را در استان داشتند، اضافه نمود: امروز و فردا سه شنبه هوای استان پایدار است، اما در بعدازظهر ها شاهد وزش باد خواهیم بود که سبب خیزش گرد و خاک محلی و کاهش کیفیت هوا می گردد.

معاون توسعه و پیش بینی اداره کل هواشناسی کردستان با اشاره به اینکه رشد پوشش ابر در بعدازظهر ها هم در این مدت در استان مشاهده می گردد، یادآور شد: برای روز چهارشنبه در نواحی شمالی استان همانند شهر های دیواندره، سقز و زرینه احتمال بارش های خفیف وجود دارد که قابل ملاحظه نیست.

ک

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

به "کاهش دمای هوای کردستان، تداوم سرما تا سرانجام هفته" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کاهش دمای هوای کردستان، تداوم سرما تا سرانجام هفته"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید