روستاهای حاشیه سد کمندان ازنا تخلیه شدند ، شدت بارندگی در لرستان زیاد است

به گزارش وبلاگ کرمی، مدیرکل مدیریت بحران استانداری لرستان گفت: آب سد کمندان روستای ازنا به علت بارش های سامانه فعلی بالا آمده است و به همین علت روستاهای اطراف این سد تخلیه و اهالی به منطقه ها امن منتقل شده اند.

روستاهای حاشیه سد کمندان ازنا تخلیه شدند ، شدت بارندگی در لرستان زیاد است

به گزارش وبلاگ کرمی، مهدی پازوکی روز چهارشنبه گفت: هشدارهای قرمز هواشناسی برای استان صادر شده و شدت بارش ها بسیار زیاد است اما تا به امروز خسارتی گزارش نشده است.

وی با بیان اینکه خودروهای سنگین دستگاه های اجرایی و بخش خصوصی برای یاری در اختیار راهداری قرار داده شده است ادامه داد: بعلاوه عشایر مستقر در ازنا و حواشی سد کمندان نیز به اماکن امن منتقل شده اند و کمپ های اسکان موقت با یاری هلال احمر و سایر دستگاه ها برپا شده است.

پازوکی با اشاره به انسداد جاده قدیم خرم آباد - پلدختر از ساعت 16 امروز از چهار عصر توضیح داد: آزادراه خرم آباد - پل زال و محور دهلیج مسیر دسترسی جایگزین می باشد اما به مردم توصیه می گردد به هیچ وجه سفرهای غیرضروری را انجام ندهند.

پازوکی بعلاوه گفت: گردنه پای آستان کوهدشت به علت احتمال ریزش سنگ بسته شده و تمامی محورهای گردشگری مسدود هستند.

همانطور که سازمان هواشناسی پیش بینی نموده بود بارش های سیل آسا از ظهر امروز در غرب کشور از جمله لرستان شروع شده است و تا پنجشنبه شب ادامه دارد.

مناطقی از الیگودرز، غرب و جنوب غرب لرستان تاثیر بیشتری از این سامانه دارند و پلدختر که در منطقه تلاقی روان آب های خروجی استان و در جوار کشکان رود و کانون بحران قرار گرفته است و با خطر بیشتری روبرو است.

منبع: همشهری آنلاین

به "روستاهای حاشیه سد کمندان ازنا تخلیه شدند ، شدت بارندگی در لرستان زیاد است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "روستاهای حاشیه سد کمندان ازنا تخلیه شدند ، شدت بارندگی در لرستان زیاد است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید