پذیرش کیف پول جیرینگ در فروشگاه های زنجیره ای افق کوروش آغاز شد، خریدهای خرد روزانه را با موبایل پرداخت کنید

به گزارش وبلاگ کرمی، مراسم افتتاح پروژه پذیرش کیف پول جیرینگ در بزرگترین فروشگاه های زنجیره ای افق کوروش در سراسر کشور امروز با حضور مسئولان و مدیران شرکت های همراه اول، جیرینگ، افق کوروش و ایناک برگزار شد.

پذیرش کیف پول جیرینگ در فروشگاه های زنجیره ای افق کوروش آغاز شد، خریدهای خرد روزانه را با موبایل پرداخت کنید

به گزارش خبرنگار ارتباطات و فناوری اطلاعات وبلاگ کرمی، مراسم افتتاح پروژه پذیرش کیف پول جیرینگ در بزرگترین فروشگاه های زنجیره ای افق کوروش در سراسر کشور امروز با حضور مسئولان و مدیران شرکت های همراه اول، جیرینگ، افق کوروش و ایناک برگزار گشت.

در این مراسم، صبوری، قائم مقام شرکت افق کوروش با بیان اینکه روش های پرداخت فعلی به زودی منسوخ خواهد شد و روش های نو جایگزین آنها می شوند، گفت: همچنان که می بینیم پرداخت نقدی از 30 درصد به 50 درصد کاهش یافته است.

وی ادامه داد: به همین دلیل ناگزیر هستیم که شیوه مدرن پرداخت را جایگزین روش فعلی پرداخت کنیم.

به گفته وی، با این تغییر همچنان که سطح استاندارد زندگی شهفرایندان افزایش می یابد، تحولی اساسی در صنعت پرداخت صورت خواهد گرفت.

سرویس های دیجیتالی در حال توسعه هستند

در ادامه مراسم حمید بهروزی قائم مقام مدیرعامل همراه اول، گفت: همراه اول جامعه مشترکان چند ده میلیونی دارد و می تواند به جامعه مشتریان شرکت افق کوروش متصل شود.

وی ادامه داد: در صورتی که سرویس اعتبار سنجی همراه اول به جامعه مشتریان وفادار شرکت افق کوروش متصل شود، می توانیم امکان خرید اعتباری راهم فراهم کنیم.

بهروزی با اشاره به اینکه از ارائه خدمات بیشتر در سطح گروه گلرنگ استقبال می کنیم، گفت: سرویس های دیجیتالی در حال توسعه هستند و برای مثال سرویس مکان محور یک سرویس دیجیتالی است که در صورت استفاده از این سرویس پیامک های شرکت به مشتریان به صورت هدفمند و بر اساس مشتریانی که در منطقه ها نزدیک هستند هستند ارسال می شود.

کیف پول الکترونیکی، جهت گیری آینده در صنعت پرداخت است

در این مراسم سید ابراهیم حسینی نژاد، مدیر شرکت فناوران ایناک، گفت: امروز شاهد اولین پذیرش کیف پول الکترونیکی در پایانه های فروشگاهی هستیم که اتفاق بزرگی است.

به گفته وی، شرکت اینیاک با دارا بودن 20 ساله سابقه فعالیت، این توانایی را دارد که همه پلتفرم های کیف پول را یکپارچه در فروشگاه ها ارائه کند.

حسینی نژاد اضافه نمود: فروشگاه های گلرنگ بزرگترین شبکه خرده فروشی را دارا هستند و همراه اول هم بزرگترین جامعه مشترکان را دارد که همکاری این دو مجموعه نتایج موثری را حاصل می کند.

وی اضافه نمود: هر چقدر درگاه های پذیرش کیف پول را توسعه دهیم، در مقابل حجم پرداخت های کارتی کم می شود.

حسینی نژاد گفت: رفتن به سمت افزایش درگاه های پذیرش کیف پول الکترونیکی، کمتر شدن پرداخت های مبتنی بر کار و افزایش صحت ابزارهای پذیرش کیف پولی الکترونیک، خواسته مردم است که البته به دلیل شرایط ایجاد شده ناشی از شیوع ویروس کرونا این خواسته شدت گرفته است.

وی تاکید کرد: البته به طور کلی این رویه و جهت گیری آینده در صنعت پرداخت است و فقط متاثر از شرایط کرونا نیست.

به دلیل کرونا، همه صنایع به سمت روش های نوین پرداخت و پرداخت های آنلاین حرکت کردند

همچنین در ادامه این مراسم، حسام حبیب اله مدیرعامل شرکت جیرینگ با بیان اینکه امروز شاهد افتتاح و پذیرش کیف پول الکترونیکی جیرینگ در فروشگاه های افق کوروش هستیم، گفت: امروز این سرویس در شعب منتخب تهران و کیش راه اندازی شد و در کمتر از یک ماه آینده در سراسر کشور قابل استفاده خواهد شد.

وی ادامه داد: با این سرویس مشتریان می توانند پرداخت های روزانه خرد خود را در شعب افق کوروش با کیف پول الکترونیکی جیرینگ پرداخت کنند.

حبیب اله گفت: اقدام امروز در راستای توسعه پرداخت های بدون تماس تماس و کیف پول الکترونیکی، می تواند سرآغاز دیجیتالی شدن فضای پرداخت در کشور باشد.

مدیرعامل شرکت جیرینگ با اشاره به سابقه فعالیت این شرکت، گفت: جیرینگ اولین شرکت پرداخت موبایلی در کشور است که کار خود را با کدهای دستوری آغاز کرد و هم اکنون به ارائه خدمات کیف پول الکترونیکی وارد شده است. این شرکت بازوی تخصصی توانمند همراه اول در حوزه پرداخت موبایلی است.

به گفته وی، در سال 99، دهه اول فعالیت جیرینگ پشت سر گذاشته شد و امسال سال اول دهه دوم فعالیت جیرینگ در صنعت پرداخت است.

حبیب الله با اشاره به فرایند تغییرات در صنعت پرداخت، گفت: مقدار پرداخت های کارتی و پرداخت های نقدی در حال کاهش است و در مقابل شاهد رشد پرداخت های بدون تماس یا بر بستر NFC هستیم. همچنان که می بینیم در کشورهایی از جمله کانادا، انگلیس، فرانسه و نروژ، مقدار پرداخت های نقدی به کمتر از 50 درصد کاهش یافته و در مجموع در جهان به طور میانگین سهم پرداخت های نقدی از همه پرداخت ها 13 درصد است.

مدیرعامل شرکت جیرینگ یادآور شد: سال گذشته به دلیل شیوع ویروس کرونا، برای کشور و برای همه جهان، سال سختی بود؛ اما هر سختی یک آسانی هم به همراه دارد و دیدیم که در این سال همه صنعت ها در حال فراگرفتن روش های نوین پرداخت و حرکت به سمت پرداخت های آنلاین هستند.

در این مراس که در شعبه ای از فروشگاه افق کوروش در غرب تهران برگزار گشت، تفاهم نامه همکاری بین دو شرکت جیرینگ و افق کوروش به امضا رسید.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری فارس

به "پذیرش کیف پول جیرینگ در فروشگاه های زنجیره ای افق کوروش آغاز شد، خریدهای خرد روزانه را با موبایل پرداخت کنید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پذیرش کیف پول جیرینگ در فروشگاه های زنجیره ای افق کوروش آغاز شد، خریدهای خرد روزانه را با موبایل پرداخت کنید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید