نکات مهم در زمان رزرو اتاق در هتل

به گزارش وبلاگ کرمی، با نزدیک شدن به ایام تعطیلات و سفرهای نوروزی، بسیاری از مردم به فکر رزرو اتاق در هتل هستند تا بتوانند از اقامت کوتاه مدت و گردش در شهر مقصد خود حداکثر استفاده را ببرند. اما آیا می دانید باید چه نکاتی را مد نظر داشته باشید؟ با فوت وفن همراه باشید تا با معیارهای مهم در رزرو هتل آشنا شوید.

نکات مهم در زمان رزرو اتاق در هتل

فقط کافی است این موقعیت وحشتناک را در فکر خود متصور شوید: وارد هتلی شده اید که آن را در اینترنت بارها جست وجو کرده و حالا رزرو کرده اید اما وقتی به آنجا رسیدید و قصد اقامت داشتید، متوجه شدید اصلاً به عکسی که دیده اید شباهت ندارد! بنابراین، در نهایت پشیمانی ناچار شده اید در جای دیگری که مطابق با استانداردهای شما باشد اتاق رزرو کنید.

صدها، شاید هم هزاران نفر از مسافران هر روز با مشکلاتی نظیر این رو به رو می شوند که عاقبت کار به رزرو هتل در مکانی دیگری می انجامد زیرا انتخاب اولشان رضایت بخش نبوده است.

به شما توصیه می کنیم به نکات زیر توجه کنید تا در انتخاب بعدی خود دچار پشیمانی نشوید و گول ظواهر و تبلیغات را نخورید.

رتبه بندی و ستاره ها

فکر می کنیم اولین چیزی که باید در پیش باشید این است که بدانید می خواهید هتل شما چه رتبه ای داشته باشد؛ به عبارت دیگر، دوست دارید در هتل چندستاره اقامت کنید. طبیعتاً خیلی ها دلشان می خواهد در هتل 5 ستاره با امکانات لوکس و رفاهی خوب همراه با امکانات سرگرم کننده اقامت داشته باشند. اما برخی دیگر هستند که در پی یک هتل 3 ستاره مقرون به صرفه هستند و نمی خواهند پول زیادی خرج کنند. آنهایی که می خواهند هم از امکانات خوب بهره مند شوند و هم پول زیادی ندهند، بهترین انتخاب برایشان هتل 4 ستاره است.

موقعیت مکانی هتل

اقامت در هتلی که در مرکز شهر است به شما دسترسی به مغازه ها، بازارها، جذابیت های گردشگری یا فرودگاه را می دهد که این خیلی عالی است. برخی از هتل ها سرویس های حمل و نقل رایگان به مکان های خاص شهر در مقیاس و مسافت خاصی دارند که همین تسهیلات گردش به امکان توریستی را مقرون به صرفه تر می کند.

مکانی با امکانات رفاهی و تسهیلات خوب

برای برخی از مسافران اقامت در هتلی که صبحانه و وای-فای رایگان داشته باشد اهمیت زیادی دارد. عده ای به سرویس صبحانه رایگان اهمیت بیشتری می دهند و عده ای دیگر لذت را در وای-فای مجانی با سرعت خوب در هتل می بینند. خدمات ماساژ درمانی و اسپا یا وعده اصلی غذا نیز به رتبه هتل می افزاید. هتلی را پیدا کنید که مناسب با اولویت های شما باشد.

در اینترنت جست وجو کنید

اگر در پی رزرو هتل در ایران هستید، وب سایت های ایران هتل آنلاین، ایران مارکوپولو، اسنپ تریپ، هتل یار، الی گشت، سفرمی و وی گو از جمله وب سایت های رزرو هتل در داخل ایران هستند. چنان چه قصد دارید به سفرهای خارجی بروید، می توانید از طریق وب سایت های آی تورز، فلایتیو، گو بوکینگ، الی گشت، جا با ما و زورق برای رزرو هتل اقدام کنید. از قلم نیاندازید که نظرات مسافران دیگر را هم جویا شوید. مسافران دیگری که در مورد تجربه اقامت خود در هتل ها نظراتشان را در وب سایت ها و شبکه های اجتماعی منتشر می کنند، اغلب محاسن و معایب هتل را در قسمت نظرات ثبت می کنند تا به مسافران دیگر در انتخاب یاری برسانند.

منبع: فوت و فن / iol.co.za

به "نکات مهم در زمان رزرو اتاق در هتل" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نکات مهم در زمان رزرو اتاق در هتل"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید