مدیریت مصرف انرژی برق یک ضرورت اجتناب ناپذیر است

به گزارش وبلاگ کرمی، خبرنگاران/گیلان مدیرعامل برق منطقه ای گیلان گفت: استفاده بهینه از انرژی برق، جهان شمول بوده و مختص کشورمان نیست و باید درخصوص تمامی حامل های انرژی مد نظر قرار گرفته و به طور جدی و اساسی رعایت شود.

مدیریت مصرف انرژی برق یک ضرورت اجتناب ناپذیر است

بهمن داراب زاده در گفت وگو با وبلاگ کرمی در خصوص اهمیت مدیریت مصرف انرژی، اظهار کرد: از تمامی وسایل ارتباط جمعی باید جهت اطلاع رسانی محتوای تعرفه های برق به مردم عزیز و شریف گیلان بهره بگیریم. به طور حتم آگاهی مردم از مفاد تعرفه های تازه برق، در استفاد بهینه از برق کمک شایانی به صنعت برق کشورخواهد کرد.

وی گفت: کمبود چشمگیر بارش نزولات جوی، خشکسالی و کاهش ذخیره منابع آبی تولید برق، فرایند سریع رشد بار و همچنین مصرف بالای تجهیزات سرمایشی در سال آینده نیز می تواند صنعت برق را با چالش تامین انرژی در زمان پیک روبرو کند.

مدیرعامل شرکت برق منطقه ای گیلان اضافه نمود: برای اینکه در سال آینده مسئله ای در تامین برق نداشته باشیم باید از تمامی ظرفیت های موجود در زمینه استفاده بهینه از انرژی بهره گیریم و آنها را تمام و کمال اجرا کنیم.

داراب زاده ادامه داد: استفاده از ظرفیت صدا و سیما، استفاده از ظرفیت تمامی وسایل ارتباط جمعی، استفاده از فضای مجازی، استفاده حداکثری از ظرفیت صنایع و کاربرد راهکارهای بسیار ساده و بدون هزینه در زمینه استفاده بهینه از انرژی برق، باید به طور جد مد نظر قرار گیرد.

وی گفت: مدیریت مصرف انرژی برق خاص کشور ایران نبوده و یک ضرورت اجتناب ناپذیر است و باید نه تنها در زمینه برق، بلکه در زمینه آب، گاز و سایر مواهب خدادادی آن را رعایت و اجرا کنیم.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "مدیریت مصرف انرژی برق یک ضرورت اجتناب ناپذیر است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مدیریت مصرف انرژی برق یک ضرورت اجتناب ناپذیر است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید