لیورپول به دنبال جذب اشکرینیار

به گزارش وبلاگ کرمی، باشگاه لیورپول جهت تقویت خط دفاعی خود، نظرش معطوف به جذب مدافع اسلواکیایی تیم فوتبال اینتر شده است.

لیورپول به دنبال جذب اشکرینیار

به گزارش وبلاگ کرمی، پایگاه خبری کالچو مرکاتو ایتالیا با انتشار گزارشی مدعی شد؛ مدیران باشگاه لیورپول برای تقویت خط دفاعی خود چشم به جذب میلان اشکرینیار دوخته اند. قهرمان انگلیس در حال آنالیز شرایط است تا در صورت ممکن در ماه ژانویه مدافع اسلواکیایی تیم فوتبال اینتر را به ترکیب تیم تحت راهنمایی یورگن کلوپ اضافه کند.

یورگن کلوپ در پی مصدومیت فیرجیل فن دایک و جو گومز که بیشتر بازی های فصل جاری را از دست می دهند، به دنبال اضافه کردن یک مدافع به ترکیب تیمش است، این در حالی است که چندین بازیکن دیگر این تیم از جمله ترنت الکساندر آرنولد، فابینیو و جوئل ماتیپ نیز در این فصل دچار مصدومیت هایی شده اند.

لیورپولی ها اما در صورتی که نتوانند از اینتر بابت رقم درخواستی 54 میلیون پوندی اش برای واگذاری اشکرینیار تخفیف بگیرند، سراغ جذب گزینه های دیگری خواهند رفت. از اسکیل گارای مدافع پیشین تیم های رئال مادرید و والنسیا که در حال حاضر بازیکن آزاد است، به عنوان یکی از گزینه های لیورپولی ها یاد شده است.

گفته می گردد به غیر از لیورپول باشگاه هایی همچون بارسلونا، رئال مادرید، تاتنهام، منچستریونایتد، منچسترسیتی و بایرن مونیخ نیز شرایط مدافع اسلواکیایی نراتزوری را زیرنظر دارند.

اشکرینیار 25 ساله که در سال 2017 از سامپدوریا به اینتر پیوست، تا به امروز در 140 بازی برای نراتزوری به میدان رفته است.

او که تا سال 2023 تحت قرارداد اینتر است، یکی از ارکان اصلی خط دفاعی تیم آنتونیو کونته به شمار می رود.

جدیدترین خبرها و تحلیل های ایران و دنیا را در کانال اینستاگرامی وبلاگ کرمی بخوانید. (کلیک کنید)

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "لیورپول به دنبال جذب اشکرینیار" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "لیورپول به دنبال جذب اشکرینیار"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید