عضو افتخاری فیفا: خودداری لهستان از بازی با روسیه باج خواهی است

به گزارش وبلاگ کرمی، عضو افتخاری فدراسیون جهانی فوتبال (فیفا) تصمیم لهستان برای انصراف از بازی با روسیه در مسکو در انتخابی جام جهانی 2022 را باج خواهی دانست.

عضو افتخاری فیفا: خودداری لهستان از بازی با روسیه باج خواهی است

به گزارش وبلاگ کرمی و به نقل از خبرگزاری تاس روسیه، ویچیسلاو کولوسکوف گفت: امتناع تیم ملی فوتبال لهستان از بازی با روسیه به نوعی باج خواهی و ایجاد فشار است.

نایب رئیس پیشین فیفا در سال های 1980 تا 1997 میلادی اضافه نمود: اقدام لهستان کوشش دوباره ای برای باج خواهی و فشار است. پیش از این باشگاه ها توانستند فشار بیاورند و میزبانی فینال لیگ قهرمانان اروپا را از سن پترزبورگ بگیرند. باید سعی کنیم روی جانی اینفانتینو به عنوان رئیس فیفا فشار بیاوریم. به احتمال زیاد یک زمین بی طرف برای بازی روسیه و لهستان انتخاب خواهد شد که اگر حریف به آنهم بسنده نکند، شکست می خورد.

کولوسکوف درباره تصمیم یوفا برای گرفتن میزبانی روسیه از بازی فینال لیگ قهرمانان اروپا گفت: معتقدم این یک تصمیم سیاسی تحت فشار اتحادیه اروپا، فدراسیون های فوتبال و باشگاه های کشورهای غربی این قاره است.

تیم ملی فوتبال روسیه 24 مارس (4 فروردین 1401) در یکی از ملاقاتهای گروه B مرحله پلی آف انتخابی جام جهانی 2022 در قاره اروپا در مسکو باید از لهستان میزبانی کند. در دیگر بازی این مرحله تیم های ملی سوئد و جمهوری چک رو در روی هم قرار می گیرند. برنده این دو بازی مقابل هم صف آرایی خواهند کرد تا تیم فاتح راهی جام جهانی گردد. این بازی نیز در زمین برنده ملاقات روسیه و لهستان برگزار خواهد شد.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "عضو افتخاری فیفا: خودداری لهستان از بازی با روسیه باج خواهی است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "عضو افتخاری فیفا: خودداری لهستان از بازی با روسیه باج خواهی است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید