طرفداران مد و فشن حتما از این نمایشگاه دیدن کنند!

به گزارش وبلاگ کرمی، نمایشگاه لی شو مسکو یکی از هشت نمایشگاه بزرگ جهانی در صنعت مد و فشن است که طرفداران بسیاری دارد.

طرفداران مد و فشن حتما از این نمایشگاه دیدن کنند!

نمایشگاه لی شو مسکو LeShow MOSCOW هر سال در تاریخ 21 تا 23 اردیبهشت در شهر مسکو، در روسیه برگزار می گردد. این نمایشگاه از سال 1397 تا به امروز، هرساله برگزار شده است و جزو پرطرفدارترین نمایشگاه های حوزه مد و فشن است که هر سال گردشگران بسیاری را به سمت شهر مسکو می کشاند. برای آشنایی با این نمایشگاه مجذوب کننده، مطلب ما را در وبلاگ کرمی دنبال کنید.

نمایشگاه لی شو مسکو، دنیای لاکچری چرم و پوست

این نمایشگاه هر سال جدیدترین و به روزترین مدل های پوشاک چرم و پوست سال را در معرض نمایش عموم قرار می دهد. از ویژگی های شاخص این نمایشگاه، که آن را در میان طرفداران مد و فشن محبوب کرده است حضور چهره های سرشناس این صنعت و شرکت بزرگ ترین و مشهورترین برندها در این حوزه است. آمار سالیانه نشان می دهد که 80 درصد بازدیدکنندگان نمایشگاه، کنندگان شرکت های خرده فروش و عمده فروش هستند. در این رویداد همچنین کنندگانی از استودیوهای طراحی و سالن های مد، محصولات خود را به نمایش می گذارند.

اگر به این دست مطالب علاقه مند هستید مطلب زیباترین جهت ریلی ایران کدام است؟ را هم بخوانید.

نمایش های پر طرفدار کت واک

از فعالیت ها و برنامه های پرطرفدار این نمایشگاه مجذوب کننده، نمایش های کت واک است که در محدوده تاریخ نمایشگاه، در طول روز چندین بار برگزار می شوند. این نمایش ها فرصتی فوق العاده برای غرفه داران به شمار می آید؛ چراکه می توانند محصولات خود را به بهترین نحو در معرض دید مخاطبان قرار دهند. طرفداران دنیای مدل های زیبا هم علاقه خاصی به این نمایشگاه نشان می دهند، چراکه می توانند مدل های مورد علاقه خود را در این نمایشگاه ها دنبال کنند.

در این نمایشگاه چه محصولاتی ارائه می گردد؟

این نمایشگاه پر زرق و برق معدن شامل انواع چرم و خز پوشاک، مواد خام دباغی، خز فرآوری شده، ماشین آلات دباغی و تجهیزات مربوط به آن، خز و پوسته چرم، لوازم جانبی چرم و پوست و انواع پوشاک و بدلیجات تزیینی است. در این نمایشگاه می توانید انواع پوشاک و محصولات برند روز را با قیمت مناسب تر برای خود و یا فروشگاه تان تهیه کنید.

زمان دقیق برگزاری این نمایشگاه

این نمایشگاه در سال 1401، از 28 الی 30 ماه ژوئن سال 2022، برابر با 21 تا 23 اردیبهشت در کشور روسیه برگزار می گردد.

پیشنهاد مطالعه: برای مطالعه بیشتر مطالب گردشگری سری هم به داستان گورستان عجیب مازندران بزنید.

منبع: پیام دلتا

به "طرفداران مد و فشن حتما از این نمایشگاه دیدن کنند!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "طرفداران مد و فشن حتما از این نمایشگاه دیدن کنند!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید