شانه ساز: کرونا دارو ندارد ، جنجال فضای مجازی غیراخلاقی است

به گزارش وبلاگ کرمی، رئیس سازمان غذا و دارو با گلایه از جنجال های ایجاد شده در فضای مجازی درخصوص اثربخشی یک دارو، گفت که هیچ دارویی برای درمان کرونا وجود ندارد.

شانه ساز: کرونا دارو ندارد ، جنجال فضای مجازی غیراخلاقی است

به گزارش وبلاگ کرمی به نقل از فارس، محمدرضا شانه ساز رئیس سازمان غذا و دارو در ارتباط ویدئو کنفرانسی که با حضور تعدادی از وبلاگ کرمی برگزار گردید، گفت: پلاسمادرمانی روشی است که در جهان مورد تایید قرار گرفته است و توصیه های لازم برای جلوگیری از انتقال آلودگی رعایت شده است و در کنار نظارتی که انجام می دهیم وظیفه خود می دانیم به سازمان انتقال خون یاری کنیم.

شانه ساز گفت: هیچ کشوری هنوز اثربخشی داروی فاویپیراویر بر درمان بیماری کرونا اثبات نشده است و در کشور ما به موازات آزمایش های بالینی فرایند فراوری آغاز شده و این دارو برای درمان آنفلوآنزا نز فراوری می گردد فرایند مطالعات بالینی مورد استفاده قرار گرفته است.

وی اضافه نمود: اخباری در فضای مجازی منتشر شد که باعث ایجاد یک باور غلط شد ولی کمیته علمی وزارت بهداشت این اظهارات را تایید نمی کند و کار مطالعات بالینی بدون توجه به هیاهو درحال انجام است.

وی ادامه داد: هیچ دارو و واکسنی در جهان برای درمان کرونا معرفی نشده است و بعضی مباحث مطرح شده در فضای مجازی غیراخلاقی است.

منبع: همشهری آنلاین

به "شانه ساز: کرونا دارو ندارد ، جنجال فضای مجازی غیراخلاقی است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شانه ساز: کرونا دارو ندارد ، جنجال فضای مجازی غیراخلاقی است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید