سفر 27 هزار خارجی به ایران برای درمان

به گزارش وبلاگ کرمی، درحالی نزدیک به یک و نیم سال است مرزهای ایران به روی جهانگردان خارجی بسته شده که معاون جهانگردی بیان نمود در سه ماهه نخست امسال، 27 هزار جهانگرد به انگیزه درمان به ایران سفر کرده اند.

سفر 27 هزار خارجی به ایران برای درمان

ایسنا: صدور ویزای توریستی ایران از فروردین ماه 99 پس از همه گیری کرونا و بسته شدن مرزهای هوایی و زمینی، متوقف شد، اما صدور ویزای درمان و تجارت ادامه پیدا کرد. طبق آماری که گمرک داده است در سال گذشته چهار میلیون و 343هزار و 163 مسافر به کشور وارد شدند که سه میلیون و 30 هزار و 464 نفرشان ایرانی و 512 هزار و 699 نفر مسافر خارجی بودند.

با ادامه توقف صدور ویزای توریستی ایران که هنوز اجازه ستاد ملی کرونا را برای رفع محدودیت نگرفته، گردشگری ورودی ایران فعلا به حوزه درمان و سفرهای تجاری محدود شده است. ولی تیموری ـ معاون گردشگری وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی ـ در جلسه ارائه گزارش عملکرد این معاونت که همزمان با روزهای پایانی دولت و استقرار نماینده سیدابراهیم رئیسی ـ رییس دولت سیزدهم ـ در این وزارتخانه برای انتقال امور به دولت و کابینه بعد، برگزار گشت، گفت: 27 هزار نفر در سه ماه نخست سال 1400 با نام گردشگری سلامت و با رعایت پروتکل های بهداشتی به کشورمان سفر کردند.

منبع: توریسم آنلاین

به "سفر 27 هزار خارجی به ایران برای درمان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سفر 27 هزار خارجی به ایران برای درمان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید