سرپرست استقلال: فتح الله زاده و مجیدی اختلافی ندارند، تکلیف لیگ را زودتر معین کنید

به گزارش وبلاگ کرمی، با برگزاری بازی ها، بازیکنان و کادر تیم ها درگیر این مسئله خواهند بود و اگر خدای ناکرده یکی از بچه ها با این بیماری روبه رو شود، همه دچار این بیماری می شوند، چون در کنار هم هستیم. عاجزانه خواهش می کنیم که تصمیم لازم گرفته شود.

سرپرست استقلال: فتح الله زاده و مجیدی اختلافی ندارند، تکلیف لیگ را زودتر معین کنید

سرپرست تیم فوتبال استقلال گفت: به دلیل اینکه نمی دانیم بازی های لیگ برتر برگزار می شود یا نه، بلاتکلیف هستیم و خواهش می کنم زودتر تکلیف را مشحص کنید.

سعید رمضانی در گفت وگو با تسنیم، درباره شرایط تیم فوتبال استقلال گفت: متأسفانه در بلاتکلیفی هستیم و معلوم نیست هفته آینده در لیگ برتر بازی داریم یا نه. واقعا نمی دانیم چه کار کنیم. اگر شرایط جامعه به دلیل ویروس کرونا خطرناک بوده و قرار است لیگ تعطیل شود، مسئولان سریع تر تصمیم بگیرند تا از این بلاتکلیفی خارج شویم.

وی اضافه کرد: با برگزاری بازی ها، بازیکنان و کادر تیم ها درگیر این مسئله خواهند بود و اگر خدای ناکرده یکی از بچه ها با این بیماری روبه رو شود، همه دچار این بیماری می شوند، چون در کنار هم هستیم. عاجزانه خواهش می کنیم که تصمیم لازم گرفته شود.

سرپرست تیم فوتبال استقلال در خصوص جلسه روز گذشته او و فرهاد مجیدی با علی فتح الله زاده گفت: بحث های اصلی ما به امکانات، زمین تمرین و البسه تیم ارتباط داشت و قرار شد که این مسائل برطرف شود. بحث بعدی، مطالبات بازیکنان بود که خدا را شکر فتح الله زاده قول های مساعدی داد که به همراه هیئت مدیره به بازیکنان پرداختی داشته باشند.

رمضانی در واکنش به شایعه اختلاف بین مجیدی و فتح الله زاده مطرح نمود: چنین چیزی نیست. ما برای موفقیت استقلال همدل هستیم تا این تیم به جایگاه واقعی اش برسد.

منبع: عصر ایران

به "سرپرست استقلال: فتح الله زاده و مجیدی اختلافی ندارند، تکلیف لیگ را زودتر معین کنید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سرپرست استقلال: فتح الله زاده و مجیدی اختلافی ندارند، تکلیف لیگ را زودتر معین کنید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید