دولتی فراگیر و کارآمد باید در لبنان تشکیل گردد

به گزارش وبلاگ کرمی، معاون دبیرکل حزب الله لبنان گفت که مقاومت خواهان تشکیل دولتی کارآمد و تا حد امکان فراگیر است که از سوی نمایندگان ملت تأیید گردد.

دولتی فراگیر و کارآمد باید در لبنان تشکیل گردد

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری وبلاگ کرمی از العالم، شیخ نعیم قاسم در سخنانی در محفل عاشورایی دومین شب ماه محرم بر لزوم تشکیل دولتی کارآمد و سازنده تأکید کرد.

وی توضیح داد: ما خواهان دولتی هستیم که کارآمد، تا حد امکان فراگیر و طبق قانون اساسی کشور مورد حمایت و تأیید نمایندگان مردم باشد.

معاون دبیرکل حزب الله لبنان اضافه نمود: حزب الله خواهان تشکیل دولتی است که به انجام اصلاحات در کشور و مبارزه با فساد قادر باشد و ما را از این شرایط نجات دهد.

شیخ نعیم قاسم با رد اتهامات واردشده به حزب الله درباره انباشت مهمات در بندر بیروت گفت: در چند ساعت معین شد که اتهام زنان دروغ می گویند و نیترات انباشت شده برای حزب الله نیست و پس از متهم کردن و روشن شدن موضوع، درباره آن اظهار بی اطلاعی کردند.

وی ادامه داد: آن ها برای اثبات ادعاهای خود برای جمع آوری سند و مدرک اقدام کردند تا با هدف تضعیف مقاومت به حزب الله ضربه بزنند، اما همه چیز به خودشان بازگشت و معین شد که آن ها مسئول انفجار بندر بیروت هستند.

معاون دبیرکل حزب الله لبنان گفت که تبلیغات و هجمه های دروغین علیه حزب الله و مقاومت به جایی نخواهد رسید و عاملان آن درنهایت ناامید می شوند.

4106/4033/

منبع: خبرگزاری دانشگاه آزاد آنا

به "دولتی فراگیر و کارآمد باید در لبنان تشکیل گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دولتی فراگیر و کارآمد باید در لبنان تشکیل گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید