دلنوشته احساسی سیدجلال حسینی برای احمد نوراللهی

به گزارش وبلاگ کرمی، خبرنگاران: جدایی احمد نوراللهی کاپیتان سوم پرسپولیس واکنش های زیادی را در پی داشته است. عده ای حق را به او داده اند و گفته اند باید برای آینده اش بهترین تصمیم را می گرفته و عده ای هم از او انتقاد کرده اند که پرسپولیس را به پول فروخته است.

دلنوشته احساسی سیدجلال حسینی برای احمد نوراللهی

به گزارش وبلاگ کرمی، البته بازیکنان پرسپولیس در زمره نفرات نخست هستند که حق را به نوراللهی می دهند و برای او در تیم جدیدش آرزوی موفقیت کرده اند. در بین همه پیام هایی که برای احمد نوراللهی از سوی پرسپولیسی ها منتشر شده، اما پیام سیدجلال حسینی، کاپیتان پرسپولیس، که متنی احساسی است چیز دیگری است.

سیدجلال حسینی برای نورالله نوشته است: احمد عزیز! کاپیتان دوست داشتنی! ما با هم جهت های زیادی رفتیم که قطعا تا ابد برای همه ما ماندگار خواهد بود. برادر من! دوست خوب من! از تو سپاسگزارم بابت خیلی چیزها؛ بابت تمام لحظات خوبی که برای ما ساختی، بابت تمام اتفاقات خوبی که رقم زدی.

بخاطر همه لحظات خوبی که خلق کردی باید از تو قدردانی کنم. از تو قدردانی می کنم به خاطر روز هایی که با درد بازی می کردی و بخاطر سر هایی که جلوی توپ گذاشتی. ما در کنار هم چیز های زیادی یاد گرفتیم و به دست آوردیم که شاید تکرارنشدنی باشد.

برایت در تیم جدیدت آرزوی بهترین ها را دارم، چون مطمئن هستم تو هر کاری را انجام دهی حتما بهترین عملکرد را خواهی داشت. کاپیتان وفادار پرسپولیس، ما منتظرت هستیم؛ به امید آن روز.

منبع: فرارو

به "دلنوشته احساسی سیدجلال حسینی برای احمد نوراللهی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دلنوشته احساسی سیدجلال حسینی برای احمد نوراللهی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید