دستگیری 4 حفار غیرمجاز در فراهان

به گزارش وبلاگ کرمی، چهار حفار غیرمجاز در حریم تپه تاریخی و ثبتی روستای نظام آباد شهرستان فراهان دستگیر شدند.

دستگیری 4 حفار غیرمجاز در فراهان

به گزارش وبلاگ کرمی به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان مرکزی، امروز پنجشنبه 7 فروردین 99 سرهنگ محمد خسروی فرمانده یگان حفاظت اداره کل استان گفت: در آنالیز گزارش واصله مردمی مبنی بر انجام حفاری غیرمجاز شبانه در حریم تپه روستای یادشده سریعاً عوامل این یگان به محل اعزام که پیروز به دستگیری تعداد چهار نفر حفار غیرمجاز و توقیف آن ها شدند.

او در ادامه گفت: در این عملیات دو دستگاه خودرو سواری با آلات و ادوات حفاری از قبیل یک دستگاه موتوربرق، چکش برقی، دبل، طناب، بیلچه، سیم سیار و لامپ روشنایی کشف و ضبط و افراد دستگیرشده و به عوامل انتظامی و مراجع قضایی جهت سیر مراحل قانونی تحویل داده شدند.

سرهنگ خسروی گفت: در شرایط کنونی که بیشتر ادارات و ارگان ها به دلیل شیوع بیماری کرونا تعطیل هستند نیروهای یگان حفاظت اداره کل میراث فرهنگی مشغول ارائه خدمت به صورت شبانه روزی هستند.

او گفت: یگان حفاظت اداره کل میراث فرهنگی استان مرکزی با شماره تماس 33258041-086 به صورت 24 ساعته آماده دریافت اخبار و اطلاعات در مورد حفاری های غیرمجاز، قاچاق اشیای تاریخی، تجاوز به حریم آثار تاریخی و... است.

منبع: میراث آریا

به "دستگیری 4 حفار غیرمجاز در فراهان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دستگیری 4 حفار غیرمجاز در فراهان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید