خبرنگاران خالق هری پاتر از کووید-19 جان به در برد

به گزارش وبلاگ کرمی، تهران- خبرنگاران- جی. کی. رولینگ خالق هری پاتر گفت که پس از دو هفته تحمل علائم و نشانه های ابتلا به بیماری کووید- 19، اکنون به طور کامل بهبود یافته است.

خبرنگاران خالق هری پاتر از کووید-19 جان به در برد

رولینگ در صفحه شخصی توییتر خود نوشت: هرچند آزمایش کرونا را انجام نداده ام، اما طی دو هفته گذشته، همه علائم کووید- 19 را داشته ام.

وی همچنین با پخش ویدئویی از تکنیک تنفس، گفت که از این روش برای مدیریت علائم خود به توصیه همسرش که پزشکی در انگلیس است، استفاده نموده است.

رولینگ اضافه نمود: کاملا بهبود یافته ام و می خواهم تکنیکی را با شما سهیم شویم که توصیه پزشکان است و هیچ هزینه و عوارض جانبی ندارد، اما می تواند به شما و عزیزانتان یاری شایانی کند، همانطور که به من یاری کرد.

وی که 54 سال سن دارد با کتاب هری پاتر و فیلم های ساخته شده از آن، میلیون ها هوادار از سراسر دنیا برای خود دست و پا نموده است. وی، جدیدترین سلبریتی ای است که خبر بهبودی اش از بیماری ناشی از شیوع ویروس کرونا را اعلام نموده است.

رولینگ هفته گذشته اظهار داشت که کتاب هری پاتر و سنگ جادو به صورت کتاب الکترونیکی و کتاب صوتی و رایگان در سراسر دنیا منتشر می گردد تا نقشی در یاری به والدین و معلمان برای سرگرم کردن بچه ها داشته باشد.

شماری از سلبریتی ها به بیماری کووید-19 مبتلا شده اند. در این فهرست بلندبالا از سلبریتی های مبتلا شده به کرونا نام تام هنکس و ادریس البا هنرپیشگان آمریکایی و انگلیسی، پینک خواننده پاپ آمریکایی و پرنس چارلز وارث تاج و تخت انگلیس دیده می گردد.

منبع: ایرنا

به "خبرنگاران خالق هری پاتر از کووید-19 جان به در برد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران خالق هری پاتر از کووید-19 جان به در برد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید