حقیقی: حضور در پویش شب های همدلی باعث افتخار است، امیدوارم باز هم ورزشکاران در امور خیریه پیش قدم شوند

به گزارش وبلاگ کرمی، قهرمان کاتای کشورمان گفت: من و سجاد گنج زاده افتخار می کنیم که به عنوان نمایندگان کاراته ایران در پویش شب های همدلی حضور داریم.

حقیقی: حضور در پویش شب های همدلی باعث افتخار است، امیدوارم باز هم ورزشکاران در امور خیریه پیش قدم شوند

به گزارش وبلاگ کرمی و به نقل از روابط عمومی فدراسیون کاراته، فرید حقیقی گفت: پس از دعوت از سوی سجاد گنج زاده در پویش شب های همدلی شرکت کردم. در این پویش 15 تن از نخبگان ورزش اسلامشهر دور یکدیگر جمع شده اند تا هر شب 2 هزار غذا میان نیازمندان توزیع نمایند. کار اجرایی این پویش در مسجد امام موسی بن جعفر (ع) به سرپرستی آقای سید حسین موسوی و هیئت یا مهدی (عج) انجام می گردد.

وی اضافه نمود: این مجموعه کاملا ورزشی است. اگر خدا یاری کند و بتوانیم در تمام ماه مبارک رمضان 2 هزار غذای نیازمندان را تامین کنیم، در آینده برنامه های دیگری نیز خواهیم داشت. تا امروز هزینه های 20 شب تامین شده و به امید خدا با یاری خیرین برای 10 شب آخر نیز تامین هزینه خواهد شد.

حقیقی اظهار داشت: من و سجاد گنج زده افتخار می کنیم به عنوان نمایندگان کاراته ایران در این پویش حضور داریم، البته در این چند شب میهمانان ویژه ای داشتیم که به این پویش پیوستند. امیدوارم شرایطی فراهم آید تا پس از ماه مبارک رمضان نیز ورزشکاران بتوانند در این گونه امور خیریه پیش قدم شوند.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "حقیقی: حضور در پویش شب های همدلی باعث افتخار است، امیدوارم باز هم ورزشکاران در امور خیریه پیش قدم شوند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حقیقی: حضور در پویش شب های همدلی باعث افتخار است، امیدوارم باز هم ورزشکاران در امور خیریه پیش قدم شوند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید