تندروان: امیدوارم قهرمانی آسیا، تبعات بدی برای تیم ملی نداشته باشد، اهل شکایت و بهانه نیستیم

به گزارش وبلاگ کرمی، سرمربی تیم والیبال شهرداری ارومیه گفت: فصل متفاوتی را آغاز کردیم و اتفاقات زیادی قبل از آغاز لیگ افتاد ولی ما اهل شکایت و گله از خستگی و مصدومیت نیستیم چون ذهنیت بهانه گیری نداریم.

تندروان: امیدوارم قهرمانی آسیا، تبعات بدی برای تیم ملی نداشته باشد، اهل شکایت و بهانه نیستیم

رضا تندروان در گفت وگو با خبرنگار ورزشی وبلاگ کرمی در خصوص قبول راهنمایی تیم والیبال شهرداری ارومیه در لیگ برتر گفت: من پیش از آغاز لیگ برتر از تیم های ارومیه و سیرجان پیشنهاد داشتم. خیلی ها بر این باورند که مربی قهرمان لیگ، تیمش را عوض نخواهد کرد ولی فضای کار و جایی که در آن کار می کنم برای من خیلی مهم است. من مجموعه شهرداری ارومیه را کامل تر و با برنامه تر دیدم. ضمن اینکه تیم شهرداری ارومیه طرفداران بسیار زیادی دارد و همه اساتید والیبال در این شهر هستند.

سرمربی تیم شهرداری ارومیه ادامه داد: پیشنهاد شهرداری مرا بسیار شادمان کرد. می دانم کار آسانی در پیش ندارم ولی دوست داشتم شرایط سخت را نیز تجربه کنم.

رضا تندروان در خصوص حاشیه هایی که در هنگام بستن تیم شهرداری ایجاد شده بود شرح داد: بازیکنانی که سال گذشته در تیم سیرجان به همراه آنها قهرمان لیگ برتر شدیم از تیم های داخلی و خارجی، پیشنهادهای بسیار خوب و بالایی داشتند. با این حال همه آنها دوست داشتند که همچنان با من کار نمایند و گروه قبلی خود را تا حد امکان حفظ کنیم. به همین دلیل پیشنهادهای دیگر خود را رد کردند. قرار بود تعداد بازیکنان بیشتری از فولاد سیرجان به شهرداری ارومیه بیایند که سهمیه تیم ما در جذب بازیکن پر شده بود.

مربی تیم ملی والیبال در خصوص عملکرد تیم شهرداری ارومیه در فصل جاری لیگ برتر گفت: فصل متفاوتی را آغاز کردیم و اتفاقات زیادی قبل از آغاز لیگ افتاد ولی ما اهل شکایت و گله از خستگی و مصدومیت نیستیم چون فکریت بهانه گیری نداریم. علیرضا بهبودی و صابر کاظمی، بازیکنان اصلی ما هستند که از تورنمنت های سنگین به تیم شهرداری ملحق شدند. کار ریکاوری آنها پیچیده تر بود.

تندروان در خصوص تنها شکست تیمش مقابل سپاهان گفت: در نخستین بازی اتفاقی که باید در تیم ما رخ نداد و فکر بازیکنان ما در ملاقات مقابل سپاهان، تحت تاثیر فشردگی مسابقات بود. مسابقه مقابل سپاهان، ملاقاتی نبود که بتوان با توجه به آن در خصوص دو تیم، اظهار نظر و قضاوت کرد و تنها باید از آن درس گرفت.

وی در خصوص فصل آینده رقابت های تیم ملی گفت: من تجربه زیادی در مسابقات دنیای دارم. باید از باد قهرمانی آسیا خارج شویم و با برنامه وارد لیگ ملت ها و مسابقات قهرمانی دنیا بشویم. امیدوارم قهرمانی در قاره آسیا تبعات بدی برای ما نداشته باشد.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "تندروان: امیدوارم قهرمانی آسیا، تبعات بدی برای تیم ملی نداشته باشد، اهل شکایت و بهانه نیستیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تندروان: امیدوارم قهرمانی آسیا، تبعات بدی برای تیم ملی نداشته باشد، اهل شکایت و بهانه نیستیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید