بیش از 200 طرح ورزشی نیمه تمام در استان اصفهان وجود دارد

به گزارش وبلاگ کرمی، محمدی گفت: برای تکمیل طرح های ورزشی نیمه تمام استان اصفهان 345 میلیارد تومان پیش بینی اعتبار شده است.

بیش از 200 طرح ورزشی نیمه تمام در استان اصفهان وجود دارد

مدیرکل ورزش و جوانان استان اصفهان گفت: یکی از چالش های مهم پیش روی دستگاه ورزش و جوانان استان، بحث اتمام طرح های نیمه تمام است؛ در سطح استان اصفهان بیش از 200 طرح ورزشی نیمه تمام وجود دارد که بعضی از آن ها چندین سال پیش شروع شده اند، اما هنوز به بهره برداری نرسیده اند.

محمدی اضافه نمود: از محل سفر رئیس جمهور به اصفهان برای تکمیل طرح های نیمه تمام 345 میلیارد تومان پیش بینی اعتبار شده و اولویت ما بر تکمیل طرح های نیمه تمام ورزشی و بهره برداری از آن است و از محل این اعتبارات هیچ طرح جدیدی احداث نخواهد شد.

او اعلام نمود: علاوه بر مباحث فوق، برنامه ریزی برای ساماندهی به هیئت های ورزشی در دستور کار اداره ورزش و جوانان قرار گرفته و تعدادی از مجامع هیئت های ورزشی برگزار شده است و بعضی دیگر نیز پس از طی تشریفات قانونی به زودی برگزار خواهند شد. جامعه از اداره ورزش و جوانان انتظارات بالایی دارد و منابع محدودی داریم، اما کوشش می کنیم که از بضاعت موجود بیشترین استفاده را نموده و به حوزه ورزش و جوانان خدمت رسانی کنیم.

وبلاگ کرمی اصفهان اصفهان

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

به "بیش از 200 طرح ورزشی نیمه تمام در استان اصفهان وجود دارد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بیش از 200 طرح ورزشی نیمه تمام در استان اصفهان وجود دارد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید