برنامه های سال 99 پژوهشگاه فضایی ایران نهایی و ابلاغ شد

به گزارش وبلاگ کرمی، رئیس سازمان فضایی ایران از نهایی شدن برنامه های فناوری سال 99 این پژوهشگاه خبر داد.

برنامه های سال 99 پژوهشگاه فضایی ایران نهایی و ابلاغ شد

به گزارش گروه علمی و دانشگاهی وبلاگ کرمی به نقل از پژوهشگاه فضایی ایران ، حسین صمیمی رئیس پژوهشگاه فضایی ایران از نهایی شدن برنامه های فناوری سال 99 این پژوهشگاه خبرداد وگفت: کار تدوین برنامه های پروژه ای و فناورانه پژوهشگاه برای پژوهشکده های تابعه در سال 1399، از هفته های پایانی سال 98 آغاز شد و طی جلساتی، بررسی اولیه صورت گرفت.

رئیس پژوهشگاه فضایی ایران افزود: در ادامه انجام این مهم، امروز، شانزدهم فروردین 99، در جلسه ای با حضور روسای پژوهشکده های تابعه پژوهشگاه فضایی ایران، این برنامه ها مورد بررسی مجدد قرار گرفت و برای اجرا ابلاغ شد.

صمیمی شرح داد: در این جلسه که به صورت ویدئوکنفرانسی برگزار گشت، ضمن مشخص تکلیف نحوه ادامه پروژه های جاری کلیدی پژوهشگاه فضایی ایران مانند پارس1، ناهید 2، سامانه انتقال مداری و بالن مخابراتی و برنامه های توسعه فناوری، در خصوص تعریف و تصویب پروژه های جدید تصمیم گیری شد.

وی خاطرنشان ساخت: با عنایت به اهمیت این فناوری ها برای توسعه صنایع فضایی کشور، مقرر شد با توجه به شرایط موجود ناشی از ویروس کرونا، ضمن رعایت تمامی بخشنامه های مربوط در این خصوص از جمله طرح فاصله گذاری اجتماعی، کار پیشبرد پروژه ها با دقت و به طور جدی صورت پذیرد.

منبع: خبرگزاری فارس

به "برنامه های سال 99 پژوهشگاه فضایی ایران نهایی و ابلاغ شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برنامه های سال 99 پژوهشگاه فضایی ایران نهایی و ابلاغ شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید