برای بازگشت به سالن تمرین عجله ندارم، تعویق المپیک فرصت خوبی است

به گزارش وبلاگ کرمی، حمیده عباسعلی در گفتگو با خبرنگاران، درباره آخرین شرایط درمانی اش بعد از انجام عمل جراحی گفت: بعد از بازگشت از آلمان و چند روز استراحت در کنار خانواده، کارهای فیزیوتراپی را در مطب دکتر آفتابی آغاز کرده ام و خدا را شکر شرایط به خوبی پیش می رود.

برای بازگشت به سالن تمرین عجله ندارم، تعویق المپیک فرصت خوبی است

بانوی المپیکی کاراته افزود: زمانی که من آسیب دیدم و برای آغاز برنامه درمانی راهی آلمان شدم، خبری از تعویق المپیک نبود و عمل جراحی و پس از آن برنامه های بازتوانی به گونه ای توسط دکتر امینی و دکتر آبرون انجام شد که من به بازی های المپیک در تابستان 2020 برسم و کارهای درمانی هم به خوبی پیش می رفت.

وی ادامه داد: زمانی که خبر تعویق المپیک در دنیا منتشر شد، دکتر امینی برنامه های بازتوانی را تغییر داد و مطرح نمود که دیگر نیازی به عجله نیست و با آرامش بیشتری می توان کارهای درمانی را پیگیری کرد. البته من تا زمانی که در هانوفر بودم راه رفتن بدون عصا را آغاز کرده و چند قدم نیز دویدم و باقی کارها را به تهران موکول کردیم.

عباسعلی در بخش دیگری از صحبت هایش گفت: تعویق یک ساله المپیک فرصت مناسبی است که بتوانم برای حضور در این بازی ها آماده شوم. در شرایط فعلی کارهای درمانی را سپری می کنم. تقویت عضله های پا و بالابردن دامنه حرکتی، مهمترین برنامه های فیزیوتراپی است و هر زمان که پزشکان تشخیص دهند، کارهای فنی کاراته را آغاز می کنم.

وی در خصوص شیوع کرونا و شرایط تمرینی هم گفت: با تمهیدات دکتر آفتابی در زمان های مشخص و با رعایت پروتکل های بهداشتی به مطب رفته و برنامه های درمانی را دنبال می کنم و در این خصوص مسئله ای نیست.

بانوی المپیکی کاراته در پایان از مسئولان فدراسیون، وزارت ورزش و کمیته ملی المپیک و همچنین کادر پزشکی در هانوفر و دکتر آفتابی که برای بهبودی شرایط او تلاش کردند، تشکر و قدردانی کرد.

منبع: خبرگزاری مهر

به "برای بازگشت به سالن تمرین عجله ندارم، تعویق المپیک فرصت خوبی است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برای بازگشت به سالن تمرین عجله ندارم، تعویق المپیک فرصت خوبی است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید