ایجاد تور بازرسی در ورودی های شهر اسلام اباد غرب

به گزارش وبلاگ کرمی، فرماندار اسلام آباد غرب گفت: تدابیر لازم برای ایجاد توربازرسی به منظور نحوه استقرار تیم عمل کننده با مسئولیت انتظامی اتخاذ شده است.

ایجاد تور بازرسی در ورودی های شهر اسلام اباد غرب

به گزارش خبرنگار فرماندار اسلام آباد غرب گفت: تدابیر لازم برای ایجاد توربازرسی به منظور نحوه استقرار تیم عمل کننده با مسئولیت نیروی انتظامی اتخاذ شده است.

او اعلام کرد: طی این ماموریت از ورود خودور های با پلاک صادره از غیر از شهرستان های استان کرمانشاه به شهر اسلام آبادغرب به مدت یک هفته (تا 15 فروردین) جلوگیری خواهد شد.

حیدری گفت: خانواده و اشخاصی که مهمان خانواده های مردم شریف اسلام آبادغرب هستند در سریعترین زمان شهرستان را ترک و راهی مناطق محل سکونت خود در دیگر نقاط کشور شوند در غیر اینصورت مشمول محدویت های دستور العمل کاهش زنجیره ویروس کرونا خواهند شد و طی آن خوردو ان ها با توقیف یک ماه و جریمه 5 میلیون ریالی پلیس روبرو خواهند شد.

فرماندار اسلام ابادغرب در ادامه اضافه کرد: تعطیلی مشاغل غیر ضروری، مدیریت سفر ها و جلوگیری از ورود مسافرین غیر بومی، پیشگیری از اجتماعات و در خانه ماندن بخصوص نرفتن مردم به سیزده بدر و موارد دیگر از ویژگی های این دستور العمل مطرح نمود و از مردم خواست برای قطع چرخه کوید 19 و مصون ماندن از آسیب این ویروس خطرناک در خانه بمانند و به مراقبت از خود و دیگران با رعایت اصول بهداشتی بپردازند.

حیدری در سرانجام از شهروندان اسلام ابادی خواست با مجموعه ای که در ایست و بازرسی اول شهر مستقرخواهند شد نهایت همکاری را داشته باشند تا اجرای ماموریت آن ها همراه با موفقیت برای حفط سلامتی مردم باشد.

انتهای پیغام/ز

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

به "ایجاد تور بازرسی در ورودی های شهر اسلام اباد غرب" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ایجاد تور بازرسی در ورودی های شهر اسلام اباد غرب"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید