انتشار Company of Heroes 3 تا سال 2023 به تعویق افتاد

به گزارش وبلاگ کرمی، استودیوی Relic Entertainment به تازگی اعلام نموده که بازی Company of Heroes 3 با تاخیر در فوریه سال 2023 منتشر خواهد شد.

انتشار Company of Heroes 3 تا سال 2023 به تعویق افتاد

در ادامه بیانیه این استودیو در این باره آمده است:

Company of Heroes 3 در کنار حالت های کوآپ و چند نفره، هواداران و تازه واردان را با بزرگترین و عمیق ترین تجربه تک نفره در تاریخ این سری همراه خواهد نمود. بازی چهار نوع ارتش قابل کنترل در زمان عرضه و دو کمپین منحصربه فرد در بخش تک نفره با موضوع ایتالیا و عملیات شمال آفریقا ارائه می دهد. در حالی که کمپین ایتالیا یک تجربه چند شاخه و باز ارائه می نماید، عملیات شمال آفریقا یک تجربه تک نفره با طراحی کلاسیک و مبتنی بر روایت است.

بازی وعده داده است که حتی سرسخت ترین علاقه مندان به جنگ جهانی دوم را به لطف بیشترین تعداد ارتش های سری تا به امروز خرسند خواهد نمود. از طرفی مکانیک های شخصی سازی ارتش تازه به شما این امکان را می دهند که از گروه های مختلف واحدها یاری بگیرید و با جوخه های مختلف و تازه از جمله نیروهای ویژه آمریکایی، کانادایی و بسیاری دیگر مبارزه کنید. بعلاوه از تانک ها گرفته تا خودروهای مخفی، Company of Heroes 3 دارای بزرگترین لیست المان های موجود در گیم پلی این سری تا به امروز است.

بازی Company of Heroes 3 در 4 اسفند 1401 برای رایانه های شخصی منتشر خواهد شد.

منبع: Gematsu

منبع: دیجیکالا مگ

به "انتشار Company of Heroes 3 تا سال 2023 به تعویق افتاد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "انتشار Company of Heroes 3 تا سال 2023 به تعویق افتاد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید