الهامی در آستانه بازگشت به تراکتور تبریز، محرومیت مانع عظیم نشد

به گزارش وبلاگ کرمی، باشگاه تراکتور تبریز پس از تصمیم به برکناری علیرضا منصوریان از سرمربیگری این تیم مذاکره با ساکت الهامی را نهایی کرد تا سرمربی فصل گذشته این تیم که توانست سرخپوشان تبریزی را به قهرمانی در جام حذفی برساند به صندلی خود بازگرداند.

الهامی در آستانه بازگشت به تراکتور تبریز، محرومیت مانع عظیم نشد

محمدرضا زنوزی مالک باشگاه تراکتور تبریز که از عملکرد فنی تیمش راضی نبود در روزهای حضور خود در استانبول ترکیه خواستار توافق عباس الیاسی رئیس هیات مدیره باشگاه با منصوریان بر سر جدایی اش شد که این اتفاق رخ داد.

زنوزی نیز بلافاصله خواستار عقد قرارداد با الهامی شد تا وی با وجود ادامه محرومیت خود به دلیل رفتارهایش در فینال جام حذفی به توافق با تراکتوری ها برسد.

او که دو ماه و 20 روز از دوران محرومیت خود را پشت سر گذاشته است طبق حکم کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال با محرومیت 6 ماهه روبروست. با این حال در جزئیات حکم محرومیت وی اعلام شده است: طبق ماده 55 مقررات انضباطی به مدت 6 ماه از همراهی تیم خود محروم شد (با شرح اینکه سه ماه آن به مدت یکسال تعلیق می گردد) و باید 500 میلیون ریال جریمه نقدی پرداخت کند.

از این رو الهامی پس از ملاقات دربی تبریز می تواند روی نیمکت تراکتور نشسته و این تیم را راهنمایی کند.

همچنین هیات مدیره تراکتور خواستار حضور مجتبی سرآسیابی سرمربی فصل گذشته شهرخودرو در کادر فنی تراکتور تبریز است تا بتواند به الهامی یاری کند. وی هنوز پاسخ نهایی خود را به مسئولان تراکتور اعلام نکرده است اما احتمال همکاری اش با تراکتور بسیار قوی است.

قرارداد الهامی با تراکتور در صورت تاییدیه فدراسیون فوتبال به مسئولان این باشگاه امضا می گردد تا وی راهنمایی نماینده فوتبال باشگاههای ایران در لیگ قهرمانان فصل آینده را به عنوان قهرمان جام حذفی بر عهده بگیرد.

منبع: خبرگزاری مهر

به "الهامی در آستانه بازگشت به تراکتور تبریز، محرومیت مانع عظیم نشد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "الهامی در آستانه بازگشت به تراکتور تبریز، محرومیت مانع عظیم نشد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید