آیفون با کمک سیری شما را برای ویروس کرونا غربال گری می کند (چگونه از آن استفاده کنیم)

به گزارش وبلاگ کرمی، اپل دستیار صوتی Siri خود را به روزرسانی کرده و اکنون اطلاعات مربوط به ویروس کرونا برای مقابله و جلوگیری از شیوع آن در آیفون شما هستند.

آیفون با کمک سیری شما را برای ویروس کرونا غربال گری می کند (چگونه از آن استفاده کنیم)

سیری به شما کمک می کند منابع بیشتری برای آشنایی با این بیماری دریافت کنید و حتی بررسی کنید آیا به ویروس کرونا مبتلا شدید یا خیر!

این به روزرسانی در روزهای گذشته در سیری ظاهر شده است. شما می توانید از سیری بپرسید آیا ویروس کرونا دارید یا خیر. بعد سیری شروع به پرسیدن یک سری سوال می کند که شما باید با جواب های بله یا خیر علائم این ویروس را در خود دنبال کنید.

اپل می گوید این اطلاعات براساس منابع سازمان خدمات بهداشتی عمومی ایالات متحده تهیه شده است.

سیری ابتدا می پرسد شما علائمی مانند تنگی نفس، سرفه خشک یا تب دارید؟ بسته به پاسخ شما، دستیار صوتی سیری پرسش های دیگری مطرح می کند تا دریابد شما ارتباطی با ویروس کرونا دارید یا خیر!

اگر جواب های شما مثبت باشد و علائم ویروس کرونا را داشته باشید؛ سیری سریعا به شما توصیه می کند به یک بیمارستان یا درمانگاه مراجعه کنید.

اگر در جواب های سیری بگویید درباره علائم خود کاملا اطمینان ندارید؛ به شما توصیه می کند تا 14 روز به صورت دقیق علائم خود را زیر نظر بگیرید و درباره آن ها هوشیار باشید.

شرکت های فناوری در خط مقدم مبارزه با کرونا

سیری به کاربران بالای 65 سال، بیماران دیابت، قلبی و عروقی و ریوی توصیه می کند یا وبلاگ کرمی یا ارائه دهنده خدمات مشاوره پزشکی در ارتباط باشید و شرایط جسمانی خود را با آن ها به اشتراک بگذارید و مشاوره بگیرید.

سیری علاوه بر بررسی علائم کرونا ویروس، به شما یک سری اپلیکیشن های سلامتی در فروشگاه اپ استور لینک می دهد تا مطمئن باشید در خانه می توانید به خوبی از خود مراقبت کنید یا با سرویس های ارائه دهنده خدمات بهداشتی در تماس باشید.

این اپلیکیشن های سلامتی توسط کارمندان اپل به طور دقیق بررسی شدند و صحت آن ها تایید شده است.

اپل تنها شرکت فناوری نیست که به کمک مبارزان با ویروس کرونا آمده است. گوگل هم یک پرتال COVID-19 برای تمرکز روی آموزش، پیشگیری و دسترسی به منابع محلی راه اندازی کرده است. دستیار صوتی گوگل اسیستنت هم می تواند اطلاعاتی درباره این ویروس به شما بدهد.

در صفحه اپل تی وی پلاس (Apple TV Plus) هم بخشی به نام Oprah Talks COVID-19 راه اندازی شده است تا به صورت اپیزودهای هفتگی، درباره این ویروس صحبت و اطلاع رسانی کنند.

تیم کوک، مدیرعامل اپل هم در توییتی از اهدای ماسک های N95 به پزشکان و کادرهای درمانی درگیر کرونا خبر داده است. در ایالات متحده ماسک N95 به شدت نایاب شده و بیمارستان ها و مراکز بهداشتی خواهان آن هستند. تیم کوک گفته است میلیون ها ماسک اهدا خواهند کرد.

منبع

منبع: یک پزشک

به "آیفون با کمک سیری شما را برای ویروس کرونا غربال گری می کند (چگونه از آن استفاده کنیم)" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آیفون با کمک سیری شما را برای ویروس کرونا غربال گری می کند (چگونه از آن استفاده کنیم)"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید