مولفان و مدرسان داستان تقدیر شدند

به گزارش وبلاگ کرمی، مراسم تقدیر از مولفان و مدرسان حوزه داستان نویسی برگزار گردید.

مولفان و مدرسان داستان تقدیر شدند

به گزارش وبلاگ کرمی به نقل از روابط عمومی اداره کل کتابخانه های عمومی استان تهران، این مراسم توسط انجمن قلم ایران و خانه کتاب همزمان با روز تولد پروین اعتصامی در عصر دوشنبه (25 اسفندماه) به میزبانی اداره کل کتابخانه های عمومی استان تهران در کتابخانه مرکزی پارک شهر تهران برگزار گردید.

در ابتدای نشست محسن پرویز، رئیس هیات مدیره انجمن قلم به ایراد سخنانی پرداخت و رضا اسماعیلی از اعضای هیات مدیره انجمن قلم نیز به مناسبت روز تولد پروین اعتصامی مطالبی را اعلام کرد.

در بخش دیگر این برنامه در ارتباط زنده و آنلاین با سه منطقه کشور شامل تبریز، ساری و کیش، محمدرضا سرشار، راضیه تجار، ابراهیم حسن بیگی، حسین فتاحی، کامران پارسی نژاد و عبدالمجید نجفی از پیشکسوتان آموزش داستان و فراوری منابع داستانی که همگی از مولفان و مدرسان حوزه داستان نویسی هستند و بر خی در مراسم حضور داشتند درباره سال های تدریس و خاطرات و نظرات خود در ارتباط با تالیف و ترجمه سخنانی را اعلام کردند.

در ادامه دختر امیرحسین فردی، مولف و مدرس فقید، فرزاد زنوزی، فرزند فیروز زنوزی جلالی، مولف و مدرس فقید و همسر و دختر حسین حداد، مؤلف فقید به بیان خاطرات خود پرداختند و یاد و نام آن ها را گرامی داشتند.

بخش آیین تجلیل از پیشکسوتان آموزش داستان با تقدیر از مولفان و مدرسان شامل: محمدرضا سرشار، راضیه تجار، ابراهیم حسن بیگی، حسین فتاحی، کامران پارسی نژاد، داریوش عابدی، عبدالمجید نجفی، امیرحسین فردی، فیروز زنوزی جلالی و حسین حداد به کار خود انتها داد.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "مولفان و مدرسان داستان تقدیر شدند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مولفان و مدرسان داستان تقدیر شدند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید