لیزردرمانی، مؤثر در بهبود دردهای عضلانی

به گزارش وبلاگ کرمی، درد مزمن از مسائل شایع دنیا امروز است و از علل مهم مراجعات پزشکی به شمار می رود. امروزه رواج دردهای مزمن در کشورهای پیشرفته در حال افزایش است و این دردها احتمال اختلال عملکرد عضو درگیر و ناتوانی را در افراد مبتلا بالا می برد.

لیزردرمانی، مؤثر در بهبود دردهای عضلانی

از آنجا که هزینه و وقت زیادی از بیماران صرف برطرف کردن دردهای عضلانی اسکلتی می گردد، فناوری های نوین درمانی مانند لیزردرمانی به روش های دیگر اضافه شده تا یاری به برطرف این معضل باشد.

لیزردرمانی بیشتر از 40 سال است با توجه به عوارض احتاقتصادی درمان های دارویی طولانی مدت در دردها و مسائل ارتوپدی با مکانیسم اثر کاهش درد، برطرف التهاب و ادم و تورم و به عنوان روشی بدون عارضه و پذیرفته شده در درمان استفاده می گردد.

این روش درمانی بدون خطر و مناسب از نظر پرداخت های اقتصادی در کنار سایر روش های استاندارد در درمان دردهای عضلانی موجب بهبود کیفیت زندگی این بیماران و فعال شدن این افراد در طول زندگی شده است.

مسائل ارتوپدی ازجمله پیچ خوردگی، کشیدگی، دردهای بعد از جراحی، آسیب های ناشی از تصادف، رادیکولوپاتی گردنی و کمری و تاندونیت به لیزردرمانی پاسخ خوبی دارند.

بیشتر از 4000 مطالعه در اثربخشی لیزردرمانی در دردهای عضلانی اسکلتی اجرا شده است و مقالات به نفع اثربخشی لیزرها در پاب مد پزشکی موجود است.

این روش درمانی در سالمندان به راحتی تحمل می گردد و پاسخ های بالینی به مهارت لیزرتراپیست و ماهیت آسیب و مکانیسم لیزرها بستگی دارد.

دکتر آریستا شجاع الدین - لیزر تراپیست / روزنامه وبلاگ کرمی

منبع: جام جم آنلاین

به "لیزردرمانی، مؤثر در بهبود دردهای عضلانی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "لیزردرمانی، مؤثر در بهبود دردهای عضلانی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید