شوخی عباس محبی با موضوعات سلامت در رادیو

به گزارش وبلاگ کرمی، تهران (پانا) - برنامه طنز نیشتر به تهیه کنندگی مجید امجدی فرد در قالب شوخی کردن با موضوعات سلامت روی آنتن رادیو سلامت می رود و عباس محبی یکی از بازیگران آیتم های برنامه است.

شوخی عباس محبی با موضوعات سلامت در رادیو

به گزارش روابط عمومی رادیو سلامت، مجید امجدی فرد، تهیه کننده در این باره توضیح می دهد: این برنامه روزهای پنجشنبه ساعت 15 روی آنتن رادیو سلامت می رود. در این برنامه با موضوعات سلامت اجتماعی شوخی می کنیم و در قالب طنز آسیب شناسی می کنیم. برنامه شامل آیتم های متنوع است تا یک ساعت مفرح را برای مخاطبین فراهم کنیم.

وی ادامه می دهد: من مرض دارم، اتاق عمل، ویروس ها وارد می شوند، خانواده داروشناس، بچه پرسشگر، ضد ماسک، ورزش یعنی سلامتی، نگرانم، شورای حل اختلاف پزشکی و ... عناوین آیتم های برنامه نیشتر است. آیتم ها به صورت نمایشی اجرا می شود. چند آیتم طنز آهنگ هم داریم که اختصاص به پخش ترانه ها با موضوع طنز سلامت اجتماعی همچون نبود دز دوم واکسن، گرمای تابستان و کمبود آب و ... دارد.

عباس محبی، فرانک رفیعی طاری، میلاد عندلیبی و ... در این برنامه بازی می کنند. نگین خواجه نصیر کارگردان هنری و عباس محبی و سیدابوالفضل طاهری نویسندگان هستند.

منبع: خبرگزاری پانا

به "شوخی عباس محبی با موضوعات سلامت در رادیو" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شوخی عباس محبی با موضوعات سلامت در رادیو"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید