زمان واریز معوقات بازنشستگان

به گزارش وبلاگ کرمی، خبرنگاران : مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی از شروع واریز حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی از امروز به روال هرماه اطلاع داد و گفت: از امروز حقوق غیرحداقلی بگیرها نیز مطابق با احکام اصلاح شده و افزایش 38 درصدی به علاوه مبلغ ثابت 515 هزار تومان پرداخت می گردد.

زمان واریز معوقات بازنشستگان

به گزارش ایسنا، میرهاشم موسوی در حاشیه مراسم امضای تفاهم نامه با جمعیت هلال احمر ایران که با موضوع بیمه تامین اجتماعی داوطلبان جمعیت هلال احمر برگزار گردید، درباره واریز حقوق بازنشستگان غیرحداقلی بگیر با احکام تازه گفت: بر اساس قولی که قبلا داده بودیم و برنامه ریزی که برای نرم افزار و پیاده سازی احکام اجرا شده بود و احکام را هم بارگذاری نموده بودیم، از امروز طبق روال هرماه که پرداخت حقوق ها از بیستم شروع می گردد و تا سرانجام ماه ادامه دارد، حقوق ها بر اساس احکام تازه و اصلاح شده، واریز می گردد.

وی اضافه نمود: از امروز حقوق ها با اصلاح احکام و افزایش 38 درصدی به علاوه مبلغ ثابت 515 هزار تومان پرداخت می گردد.

مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی در پاسخ به اینکه حداقل و حداکثر دریافتی به چقدر می رسد؟ گفت: فرق دارد و از یک تا برابر حداقل دستمزد است که تناسب با همان افزایش اتقاق افتاده است.

موسوی درباره زمان واریز معوقات نیز گفت: در حال برنامه ریزی هستیم، نشست هایی نیز با کانون بازنشستگان داشته ایم تا سازوکار پرداخت معوقات تعیین گردد.

منبع: توریسم آنلاین

به "زمان واریز معوقات بازنشستگان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "زمان واریز معوقات بازنشستگان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید