برگزاری چهارمین نشست ستاد فنی بازی های داخل سالن آسیا

به گزارش وبلاگ کرمی و به نقل از روابط عمومی کمیته ملی المپیک، در ادامه برگزاری جلسات ستاد فنی و عملیاتی بازی های آسیایی داخل سالن و رزمی با فدراسیون ها، چهارمین نشست این ستاد با حضور روسا و نمایندگان فدراسیون های شطرنج، بیلیارد، همگانی، اسکیت و به همراه مسئول انجمن ورزش های الکترونیک برگزار گردید.

برگزاری چهارمین نشست ستاد فنی بازی های داخل سالن آسیا

این نشست ها بطور مجزا و با حضور نصرالله سجادی، مهدی علی نژاد معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه ای وزارت ورزش، پیمان فخری مدیر مرکز نظارت بر تیم های ملی، اصغر رحیمی، رغبتی و فرید فتاحیان مدیر امور بین الملل کمیته در سالن شماره یک جلسات کمیته ملی المپیک و با شرکت روسای فدراسیون های شطرنج، بیلیارد، همگانی، اسکیت و به همراه مسئول انجمن بازی های الکترونیک برگزار گردید.

در این نشست از رشته شطرنج شادی پریدر نایب رئیس فدراسیون، از بولینگ و بیلیارد هاشم اسکندری رئیس فدراسیون، از رشته اسکیت فریبا مددی سرپرست رئیسی فدراسیون و برای رشته بازی های الکترونیکی افشین ملایی رئیس فدراسیون ورزش های همگانی و لقمان شاورانی سرپرست انجمن ورزش های الکترونیک به همراه سرمربی تیم های ملی رشته های مذکورحضور داشتند.

نمایندگان فدراسیون ها در این نشست از حضورشان در بازی های آسیایی داخل سالن دفاع و گزارش هایی ارائه کردند و در نهایت ستاد فنی بازیهای آسیایی داخل سالن و رزمی با اعزام ورزشکاران این چهار رشته در بازی های داخل سالن موافقت کرد اما با توجه به سیاستی که کمیته ملی المپیک و وزارت ورزش و جوانان در پیش گرفته است تا تیم ها به شکل کیفی اعزام شوند کوشش ستادفنی بازی های آسیایی داخل سالن بر این است که تعداد ورزشکاران اعزامی براساس عملکرد آنان در رویدادهای آینده و مدال های کسب شده در رویدادهای گذشته باشد.

پیش از این ستاد فنی بازیهای آسیایی داخل سالن و رزمی با مسئولان فدراسیون های کاراته، تکواندو، کشتی، ووشو(کوراش)، دوومیدانی، تیراندازی، شنا، کوهنوردی، کیک بوکسینگ و موی تای نشست برگزار کرد.

ششمین دوره بازی های آسیایی داخل سالن و هنرهای رزمی در 31 رشته ورزشی و 305 رویداد برگزار می گردد که البته دو رشته ورزشی آن ورزش های هوایی و تک بال بصورت نمایشی است.

در این بازی ها 305 مدال طلا، نقره و برنز، توزیع و پیش بینی می گردد 5 تا 7 هزار ورزشکار در این بازی ها از 45 کشور آسیایی حضور یابند. این بازی ها از 21 الی 29 اسفندماه در دو شهر بانکوک و چونبوری تایلند برگزار خواهد شد.

منبع: خبرگزاری مهر

به "برگزاری چهارمین نشست ستاد فنی بازی های داخل سالن آسیا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برگزاری چهارمین نشست ستاد فنی بازی های داخل سالن آسیا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید