بازی های کوتاه برای نوروز: Inscryption

به گزارش وبلاگ کرمی، بازی رمزگذاری (Inscryption) یکی از برترین عناوین سال 2021 بود. این بازی به طور کلی به سبک کارتی است. با اینحال موارد بسیاری در آن وجود داشته و شما را غافلگیر خواهد نمود. یکی از ویژگی های مهم بازی رمزگذاری قابلیت انتخاب است. شما با موارد بسیاری در این بازی روبرو خواهید شد که باید یک راه را انتخاب کنید یا یک کارت را فدا کنید. در اصل این بازی به طور کامل فکر شما را درگیر نموده و شما را با چالش های بسیاری روبرو می نماید.

بازی های کوتاه برای نوروز: Inscryption

داستان بازی رمزگذاری نیز نسبتاً جالب است. شما در یک جنگل گم شده و به وسیله یک فرد ربوده می شوید. حال در خانه او قرار داشته و با یکدیگر آغاز به کارت بازی می کنید. این کارت بازی ادامه پیدا نموده تا شما از این خانه فرار کنید. دشمن شما به طور مداوم شما را به چالش کشیده و یک داستان را برای شما تعریف می نماید. به طور کلی نیز تنها 2 بار فرصت باخت داشته و پس از آن به ابتدای بازی بازخواهید گشت.

به طور کلی کارت بازی چندان در رمزگذاری سخت نیست. اگر شما با این سبک آشنایی داشته باشید به راحتی می توانید در آن پیش بروید. از طرفی اگر با سبک کارتی آشنا نباشید، بازی در ابتدا به شما طریقه کار را آموزش خواهد داد. به طور کلی فرصت های زیادی نیز برای نجات از شرایط سخت وجود داشته و سبک کارت بازی آن نیز بسیار عجیب است.

یکی از نکات مثبت بازی رمزگذاری، جلوه های بصری آن است. کارت ها همگی انیمیشن خاص خود را داشته و حتی با شما صحبت می نمایند. از طرفی دشمن شما نیز تنها دو چشم از آن تعیین است اما در بعضی مبارزات یک ماسک می پوشد و ظاهر خاصی پیدا می نماید. رمزگذاری یکی از عناوین نسبتاً کوتاه و مناسب برای این روزهای تعطیل است. پس اگر هوادار سبک بازی های کارتی هستید اصلاً رمزگذاری را از دست نداده و حتماً آن را تجربه کنید. به علت اینکه ارزش هر لحظه را دارد.

نام بازی: Inscryption

تهیه نماینده: Devolver Digital

سازنده: Daniel Mullins Games

سبک: کارتی

پلتفرم: کامپیوتر

منبع: دیجیکالا مگ

به "بازی های کوتاه برای نوروز: Inscryption" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بازی های کوتاه برای نوروز: Inscryption"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید