بازدید خبرنگاران از خطوط فراوری مواد ضدعفونی کننده

به گزارش وبلاگ کرمی، جمعی از اصحاب رسانه منطقه آزاد افرایند با حضور در شهرک های صنعتی از فرایند فراوری مواد بهداشتی و ضدعفونی کننده، بازدید کردند.

بازدید خبرنگاران از خطوط فراوری مواد ضدعفونی کننده

به گزارش از ،دیروز بخشی از اهالی رسانه به همراه معاون سرمایه گذاری و فرهنگی سازمان منطقه آزاد افرایند، با حضور در شهرک های صنعتی آبادان و خرمشهر از نزدیک شاهد فرایند فراوری محصولات ضدعفونی نماینده و الکل شدند.

وبلاگ کرمی در این بازدید میدانی از دو کارخانه الکل سازی، 2 واحد فراوری محصولات شوینده و ضدعفونی نماینده و اولین واحد فراوریی ماسک در جنوب غرب کشور که در این روزهای بحرانی که کشور و بطور خاص منطقه درگیر شیوع ویروس کرونا شده بازار تقاضایشان افزایش چشمگیری پیدا کرده، دیدن کردند.

موسوی معاون سرمایه گذاری سازمان منطقه آزاد افرایند که از دو برابر شدن فراوری این محصولات و بالا رفتن ساعات کاری پرسنل واحدهای فراوریی طی روزهای اخیر اطلاع داده بود؛ بازدید اصحاب رسانه را جهت صدق گفتار بسیار مهم دانست و گفت: امروز وبلاگ کرمی بعنوان نماینده های افکار عمومی و به منظور اطمینان بخشی به جامعه در راستای انتشار اخبار مربوط به خط فراوریالکل، ژل ضدعفونی نماینده و مواد شوینده، از پروسه فراوری بازدید کردند.

او ادامه داد: در این همراهی از دو کارخانه الکل سازی شماره یک و فن آوران بازدید بعمل آمد که روزانه بالای 30هزار لیتر الکل فراوری و به واسطه آن الکل مورد احتیاج بیمارستان ها، واحدهای درمانی، ادارات، کارخانجات، یگان های نظامی، داروخانه ها و واحدهای فراوریی مواد ضدعفونی و شوینده را تأمین می نمایند.

معاون سرمایه گذاری سازمان منطقه آزاد افرایند در ادامه اضافه نمود: در این کارخانه ها الکل در اوزان یک، سه و بیست لیتری تهیه و ژل های ضدعفونی نماینده در سایز های کوچک و عظیم فراوری و برای عرضه به داروخانه ها توزیع می گردد.

موسوی 3 واحد فراوریی مواد شوینده، سفید نماینده و ضدعفونی نماینده را از دیگر مراکز مورد بازدید توسط وبلاگ کرمی نام برد و توضیح داد: این واحدهای فراوریی بر اساس الکلی که از 2 کارخانه موجود در منطقه دریافت می نمایند، محصولات بهداشتی مورد احتیاج مردم را در بسته بندی های مختلف فراوری و در اختیار سوپرمارکت ها، فروشگاه های زنجیره ای و داروخانه ها جهت عرضه، قرار می دهند.

او همچنین از راه اندازی اولین خط فراوری ماسک در جنوب کشور اطلاع داد و گفت: با همکاری دانشکده علوم پزشکی و معاونت غذا و دارو، واحد فراوریی پوشاک در شهرک صنعتی خرمشهر با تغییر یکی از خطوط فراوریی اش آغاز به تهیه ماسک مورد احتیاج برای منطقه و واحدهای فراوریی استان کرده که در حال حاضر و در مرحله آزمایشی روزانه 3هزار ماسک دو لایه قابل شستشو فراوری می نماید و امیدواریم با بالا رفتن فراوریاتش در روزهای آینده، مشکل کمبود ماسک در کل استان نیز حل گردد.

د

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

به "بازدید خبرنگاران از خطوط فراوری مواد ضدعفونی کننده" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بازدید خبرنگاران از خطوط فراوری مواد ضدعفونی کننده"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید