اسپانیا آماده سرمایه گذاری در بخش انرژی های پاک در اصفهان است

به گزارش وبلاگ کرمی، ادواردو لوپز بوسکتس بعد از ظهر چهار شنبه در جمع خبرنگاران در حاشیه روز نخست همایش بین المللی فرصت های سرمایه گذاری شهر خلاق اصفهان با بیان اینکه ایران زمینه خوبی برای فرصت های سرمایه گذاری است، گفت: در استان اصفهان نیز ظرفیت های خوبی وجود دارد و به ویژه در زمینه انرژی های پاک می توان در اصفهان سرمایه گذاری کرد.

اسپانیا آماده سرمایه گذاری در بخش انرژی های پاک در اصفهان است

وی در ادامه با بیان اینکه بین اصفهان و اسپانیا نیز می تواند تعاملات خوبی برای گردشگری به وجود آید، ابراز داشت: در گذشته نیز سرمایه گذاران اسپانیایی در ایران فعالیت داشته اند و در زمینه نفت و بنزین سرمایه گذاری های زیادی را داشته اند و این جریان و روابط را ادامه خواهیم داد.

سفیر اسپانیا در ایران با اشاره به اینکه ظرفیت های سرمایه گذاری در تمام شهرهای ایران وجود دارد، افزود: ایران با توجه به موقعیت جغرافیایی که دارد به ویژه در زمینه پتروشیمی و نفت ظرفیت های سرمایه گذاری خوبی دارند و همه کشورهای اروپایی از تعامل و همکاری با کشور ایران استقبال می نمایند.

وی در مورد خواهر خواندگی اصفهان و بارسلون نیز ادامه داد: ارتباط این دو شهر می تواند در زمینه جذب سرمایه گذاران و همچنین سرمایه گذاران تاثیر بسزایی داشته باشد.

لوپز بوسکتس در ادامه با اشاره به اینکه تنها یکی از شهرهای اسپانیا تنها سالانه حدود 30 میلیون دلار پول به اسپانیا تزریق می نماید، افزود: در این راستا باید توجه داشته باشیم که با توجه به ظرفیت های گردشگری و میراث تاریخی که در کشور ایران و به ویژه شهر اصفهان وجود دارد می توان درآمدهای زیادی را در این زمینه کسب کرد.

منبع: خبرگزاری مهر

به "اسپانیا آماده سرمایه گذاری در بخش انرژی های پاک در اصفهان است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اسپانیا آماده سرمایه گذاری در بخش انرژی های پاک در اصفهان است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید