دوچرخه سواری

ترابزون ترکیه : شهری دنج در ساحل دریای سیاه

اگر بخواهیم واقع بین باشیم، ترکیه تنها مقصد اروپایی است که سفر ایرانی ها به آن بدون دردسر و مشکل، با بودجه ای مالی انجام می گردد. به همین علت، روز به روز شهرهای اقامتی و توریستی این کشور به وسیله ایرانیان کشف شده و در لیست خدمات آژانس های گردشگری، یک تور...

13 مرداد 1401

چگونه در سفر به بارسلون صرفه جویی کنیم؟

اگر قصد سفری ارزان و ارزان به شهر زیبای بارسلون دارید، بهتر است قبل از سفر برای چند نکته ساده برنامه ریزی کنید.

30 فروردین 1401

هتل ها و مراکز اقامتی آستارا؛ از هتل جهانگردی تا هتل بین المللی اسپیناس

�هتل های آستارا همانند هتل جهانگردی آستارا، هتل بین المللی اسپیناس و هتل ایساتیس و فاصله هریک از این مراکز اقامتی تا جاذبه های گردشگری و تفریحی آستارا را آنالیز می کنیم. با خبرنگاران همراه باشید.

21 بهمن 1400

این حال و روز شما علامت پیری زودرسه

پیری زودرس ممکن است به سراغ هر کسی برود با شناخت علائم آن و راه های کنترل آن از پیری جلوگیری کنید و بدنتان را سالم و جوان نگاه دارید.

15 دی 1399

رفتار های که بر رشد مغز کودکتان تاثیر می گذارند

تا سه سالگی، مغز کودک با سرعت باورنکردنی رشد می کند. با این حال، این پیشرفت تا سال های زیادی ادامه خواهد یافت و مغز در دوران بلوغ بالغ می شود. در این مقاله به چهار عادتی که بر رشد مغز کودک تأثیر می گذارد، پی ببرید.

4 دی 1399

علائم، علل و راه های درمان کیست مویی

وب سایت بیتوته: کیست یک کیسه ای از بافت غشایی است که حاوی مایعات، هوا یا مواد دیگری است. کیست تقریباً در هر نقطه از بدن یا زیر پوست شما رشد می کند. انواع مختلف کیست وجود دارد. بیشتر کیست ها خوش خیم یا غیر سرطانی هستند.

10 آبان 1399