گروه های مقاومت عراقی: انتقام حمله آمریکا را می گیریم

به گزارش وبلاگ کرمی، گروه های مقاومت عراقی در واکنش به حمله امروز جنگنده های آمریکایی به مواضع الحشدالشعبی بیانیه ای مشترک صادر و اعلام کردند، در برابر حضور نیرو های آمریکایی در عراق سکوت نمی کنند و انتقام خواهند گرفت.

گروه های مقاومت عراقی: انتقام حمله آمریکا را می گیریم

به گزارش گروه بین الملل وبلاگ کرمی، گروه های مقاومت عراقی امروز (دوشنبه) در واکنش به حمله آمریکا به مواضع الحشد الشعبی در مرز سوریه و عراق بیانیه ای مشترک صادر کردند.

بر اساس کانال تلگرامی صابرین نیوز، در این بیانیه آمده است: پیش تر هم گفتیم که ما در برابر ادامه حضور نیرو های اشغالگر آمریکایی که مغایر با قانون اساسی، تصمیم مجلس و خواست ملت عراق است، سکوت نخواهیم کرد.

در ادامه بیانیه، ضمن اعلام اینکه نیرو های اشغالگر آمریکایی امروز با حمله به نیرو های الحشد همچنان در حال ادامه دادن جنایات خود هستند، آمده است، انتقام خون این شهدا از مرتکبان این جنایت زشت گرفته خواهد شد و به یاری خدا، دشمن طعم تلخ انتقام را خواهد چشید.

گروه مقاومت کتائب سیدالشهداء عراق هم، بامداد امروز دوشنبه به حمله شبانه آمریکا به مواضع الحشد الشعبی در مرز با سوریه واکنش نشان داد.

این گروه مقاومت اظهار داشت، از این پس جنگ ما با اشغالگر آمریکایی نامحدود خواهد بود و اولین گام این جنگ، هدف دریافت پرنده های متخاصم آنان در آسمان عراق عزیز ماست.

بامداد امروز منابع خبری در عراق و سوریه از حمله هوایی هواپیما های ناشناس به مواضعی در منطقه بوکمال در مرز سوریه و عراق خبر دادند. در این حمله چهار نیروی الحشد الشعبی به شهادت رسیدند.

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "گروه های مقاومت عراقی: انتقام حمله آمریکا را می گیریم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گروه های مقاومت عراقی: انتقام حمله آمریکا را می گیریم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید