کاریکاتور های گودرزی در واکنش به نژادپرستی در آمریکا

به گزارش وبلاگ کرمی، عباس گودرزی، گرافیست و کاریکاتوریست حوزه انقلاب در واکنش به قتل یک جوان سیاهپوست در آمریکا به دست پلیس این کشور، کاریکاتوری را با عنوان شرایط رنگین پوستان در آمریکا منتشر کرد.

کاریکاتور های گودرزی در واکنش به نژادپرستی در آمریکا

به گزارش خبرنگار فرهنگی وبلاگ کرمی، عباس گودرزی، گرافیست و کاریکاتوریست حوزه انقلاب در واکنش به قتل یک جوان سیاهپوست به نام جورج فلوید در آمریکا به دست پلیس این کشور، کاریکاتوری را با عنوان شرایط رنگین پوستان در آمریکا منتشر کرد.

وی همچنین با انتشار کاریکاتور دیگری با عنوان حقوق بشر آمریکایی (به سیاهپوست ها شلیک کنید) نسبت به دستور ترامپ مبنی بر شکلیک گلوله به افرادی که نسبت به بی عدالتی های اجتماعی از جمله نژادپرستی در آمریکا به اعتراضات خیابانی روی آورده اند نیز واکنش نشان داد.

به گزارش وبلاگ کرمی، چندی پیش پلیس آمریکا هنگام دستگیری جوان آمریکایی با قرار دادن پای خود روی گردن این جوان باعث خفگی و مرگ این جوان شد که این قتل ناجوادنمردانه و غیرانسانی پلیس آمریکا با واکنش های منفی در آمریکا و همچنین جهانی روبرو شد.

کد ویدیو

دانلود

فیلم اصلی

گفتنیست برخورد های نژادپرستانه در آمریکا و همچنین خشونت های پلیس این کشور در روبروه با رنگین پوستان سابقه دار بوده و در نهایت بی توجهی مسئولیت پلیس و دولتی این کشور به سرمی برد. نژادپرستی در این کشور در سخنان دونالد ترامپ، رئیس جمهور این کشور نیز حتی در مناظرات انتخاباتی و همچنین وعده های انتخابی نیز نمود داشته است.

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "کاریکاتور های گودرزی در واکنش به نژادپرستی در آمریکا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کاریکاتور های گودرزی در واکنش به نژادپرستی در آمریکا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید