ممنوعیت چادر خوابی مسافران در یک استان پر از مسافر برای اولین بار ، ترافیک نوروزی جاده چالوس چند ساعت کمتر شده است؟

به گزارش وبلاگ کرمی، مازندران استاندار مازندران با اعلام اینکه در نوروز سال جاری بیش از 55 هزار مسافر در مازندران اسکان داده شدند و تا به امروز بیش از 16 میلیون جمعیت وارد استان شدند، گفت: چادر خوابی مسافران در مازندران برای نخستین بار ممنوع اعلام شد.

ممنوعیت چادر خوابی مسافران در یک استان پر از مسافر برای اولین بار ، ترافیک نوروزی جاده چالوس چند ساعت کمتر شده است؟

به گزارش وبلاگ کرمی آنلانی، سید محمود حسینی پور امروز در جلسه وبیناری هماهنگی خدمات سفر که با حضور منصوری معاون رئیس جمهوری، برگزار گردید ضمن تبریک روز جمهوری اسلامی ایران اظهار کرد: مازندران در سال های اخیر مقصد گردشگری بوده و بیش از 95 هزار و 500 ویلای استان در تعطیلات به ویژه عید نوروز به طور مضاعف مورد استفاده مسافران نهاده شد.

وی اضافه کرد: در عید نوروز بعضی شهرهای مازندران با امکانات شهرستانی و استانی تا 5 برابر جمعیت ثابت حضور مسافران را در خود جای می دهد خدمات ملی ارائه می نماید.

استاندار مازندران با اشاره به اینکه تامین آب شرب بعضی از شهرستان ها یکی از دستاوردهای دولت سیزدهم در استان است، گفت: 21 درصد جمعیت کشور با فاصله 3 ساعت به مازندران می رسند، این استان به عنوان تنفس گاه مرکز کشور محسوب می گردد.

این مسئول اظهار داشت: به واسطه نگاه ویژه رئیس جمهوری به قشر مستضعف، از سال گذشته اجازه ندادیم حتی یک مسافر در خیابان ها شب خوابی داشته باشد در حالیکه طی سال های گذشته این مهم در تمامی شهرها مشاهده می شد.

حسینی پور با اعلام اینکه در ایام نوروز سال جاری بیش از 55 هزار نفر مسافر در مازندران اسکان داده شدند و تا به امروز 16 میلیون جمعیت وارد استان شدند، گفت: در گذشته مسافران در ایام نوروز 12 ساعت در محور چالوس در ترافیک بودند اما سال جاری توانستیم این مقدار را به 5 ساعت کاهش دهیم که یک دستاوردهای مهم دولت محسوب می گردد.

منبع: همشهری آنلاین

به "ممنوعیت چادر خوابی مسافران در یک استان پر از مسافر برای اولین بار ، ترافیک نوروزی جاده چالوس چند ساعت کمتر شده است؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ممنوعیت چادر خوابی مسافران در یک استان پر از مسافر برای اولین بار ، ترافیک نوروزی جاده چالوس چند ساعت کمتر شده است؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید