لو رفتن راز سحر قریشی باز با یک مرد ثروتمند !

به گزارش وبلاگ کرمی، خبرنگاران: سحر قریشی بازیگر ایرانی چندی پیشی عکسی از خود در کنار مردی منتشر کرد که شائبه های رابطه جدیدش قوت گرفت.

لو رفتن راز سحر قریشی باز با یک مرد ثروتمند !

سحر قریشی بازیگر ایرانی است. سحر قریشی دارای تحصیلات مرتبط و یا دانشگاهی نیست. سحر قریشی به وسیله شاهرخ استخری به عرصه هنر ورود پیدا کرد. سحر قریشی به وقت گذراندن در سالن های زیبایی علاقه خاصی دارد. سحر قریشی با حواشی بسیاری همراه است.

حواشی نو سحر قریشی

سحر قریشی بازیگر معروف زن ایرانی است. سحر قریشی هواداران بسیاری دارد. سحر قریشی در میان منتقدان متعددش در سینما، حامیانی هم دارد. سحر قریشی در نقش های متفاوتی بازی نموده و در فکر مخاطبان نقش بسته است.سحر قریشی یکی از بازیگرانی است که بسیار مورد توجه قرار می گیرد و حواشی زیادی در زندگی شخصیش وجود دارد که پنهان نمی نماید و این موضوع باعث شده که شایعاتی راجع به او در فضای مجازی بوجود بیاید.

او که به گفته خودش پسر خانواده است! رابطه بسیار نزدیکی هم با برادرش دارد. سپهر برادر سحر قریشی است که برعکس خواهرش علاقه زیادی به بازیگری ندارد! با سحر قریشی هم صحبت شدیم تا از ایده آل های زندگی اش بگوید، از رابطه اش با اعضای خانواده، نگاهش به زندگی، حواشی و شایعات و ایده هایی که برای آینده در فکر دارد.

تغییر نگاه خانواده و دیگران

باید بگویم که نه تنها نگاه اعضای خانواده، بلکه نگاه همه نسبت به من تغییر نموده و توقعشان از من خیلی بالا رفته است؛ حتی در انتخاب نقش ها و کارهایی که بازی می کنم خیلی مرا نقد می نمایند و چون شخصیت واقعی ام می شناسند زمانی که خبر حاشیه ای از من منتشر می گردد چه در کار چه خارج از آن، واقعا مرا نقد می نمایند؛ مثلا اینکه چرا فلان فیلم را بازی کردی که این بازخورد منفی را داشته باشد و برایت حاشیه سازی گردد و البته در خصوص کارهای خوب هم تشویق می نمایند ولی بیشتر در خصوص بدها صحبت می نمایند. امروز وقتی با خانواده ام بیرون می روم، مادرم دیگر نسبت به علاقه و واکنش مردم عادی رفتار می نماید ولی گاهی اوقات خیلی کلافه و خسته می گردد؛ مثلا زمانی که برای صرف شام به رستوران می رویم، آنقدر که من از جایم بلند می شوم تا با مردم عکس بیندازم یا جواب سلام و احوالپرسی آنها را بدهم، خانواده ام کلافه می گردد؛ به همین دلیل ترجیحا زیاد با من بیرون نمی آیند یا مثلا زیاد نمی توانم به خانه اقوام بروم و معمولا تلفنی با آنها در ارتباط هستم. این قضیه برای خانواده خودم حل شده است ولی همچنان برای خاله و عمو و دایی و. . . جای سوال دارد.

خانه فوتبال

این مطلب از گروه وب گردی است و فقط جنبه تفریح دارد

منبع: رکنا

به "لو رفتن راز سحر قریشی باز با یک مرد ثروتمند !" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "لو رفتن راز سحر قریشی باز با یک مرد ثروتمند !"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید