فارس من، انتقاد بازنشستگان مخابرات از عدم همسان سازی حقوق، شرایط متفاوت بازنشستگان مختلف صندوق بازنشستگی کشوری

به گزارش وبلاگ کرمی، بازنشستگان مخابرات از عدم همسان سازی حقوق بازنشستگان مخابرات در صندوق بازنشستگی کشوری گلایه دارند و خواهان پیگیری مطالبه خود از شرکت مخابرات هستند، در کسب اطلاع خبرنگار در این باره اعلام شد که همه امور بازنشستگان در هر مجموعه ای پس از فراغت از کار، در صندوق بازنشستگی کشوری پیگیری می گردد.

فارس من، انتقاد بازنشستگان مخابرات از عدم همسان سازی حقوق، شرایط متفاوت بازنشستگان مختلف صندوق بازنشستگی کشوری

به گزارش گروه علم و پیشرفت وبلاگ کرمی، بعضی از کاربران فارس با ثبت سوژه در سامانه فارس من انتقاد از عدم همسان سازی حقوق بازنشستگان مخابرات را مطرح نموده اند.

گلایه این کاربران از این است که باوجود اجرای طرح همسان سازی حقوق بازنشستگان در کشور، اما صندوق بازنشستگی کشوری همچنان بازنشستگان 9 درصد مخابرات سراسر کشور را مشمول افزایش حقوق بازنشستگی نمی داند.

آنها درخواست پیگیری مطالبه خود را دارند و سوژه برای پیگیری از شرکت مخابرات ایران به وبلاگ کرمی فارس اعلام شد.

در پیگیری خبرنگار از این شرکت برای کسب اطلاع در این باره، اعلام شد که بازنشستگان در هر مجموعه ای پس از فراغت از کار و مشمول شدن در بازنشستگی، از حیطه اختیارات آن مجموعه خارج می شوند و همه امور آنها در صندوق بازنشستگی کشوری پیگیری می گردد. همچنان که افراد از مجموعه های مختلفی بازنشسته می شوند و طبق حق بیمه ای که در طول سال های اشتغال خود براساس قراردادی که داشته اند پرداخت نموده اند، از مزایای بازنشستگی بهره مند خواهند شد. به همین دلیل شرایط دریافتی های بازنشستگان با هم فرق دارد. از این رو این شرایط تابع نظر و تصمیمات صندوق بازنشستگی کشوری است.

اما خبرنگار به این توضیحات اکتفا نکرد و خواهان توضیحات رسمی از سوی شرکت مخابرات ایران شد. با وجود چندین بار پیگیری، تا لحظه انتشار این خبر پیروز به دریافت پاسخ رسمی برای ارائه به مخاطبان نشد. با این حال پیگیری خبرنگار تا رسیدن به نتیجه در این باره ادامه دارد.

منبع: خبرگزاری فارس

به "فارس من، انتقاد بازنشستگان مخابرات از عدم همسان سازی حقوق، شرایط متفاوت بازنشستگان مختلف صندوق بازنشستگی کشوری" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فارس من، انتقاد بازنشستگان مخابرات از عدم همسان سازی حقوق، شرایط متفاوت بازنشستگان مختلف صندوق بازنشستگی کشوری"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید