خبرنگار هلندی: جهانبخش یک هنرمند و قوچان نژاد ماشین گلزنی است

به گزارش وبلاگ کرمی، یک خبرنگار هلندی در گفت وگو با سایت رسمی کنفدراسیون فوتبال آسیا، علیرضا جهانبخش را یک هنرمند و رضا قوچان نژاد را یک ماشین گلزنی دانست.

خبرنگار هلندی: جهانبخش یک هنرمند و قوچان نژاد ماشین گلزنی است

به گزارش وبلاگ کرمی، سایت رسمی کنفدراسیون فوتبال آسیا (AFC) هفته گذشته، نظرسنجی بهترین بازیکن آسیایی تاریخ مسابقات لیگ فوتبال هلند (اردویژه) را منتشر کرد که رضا قوچان نژاد و علیرضا جهانبخش، دو بازیکن ایرانی هم در فهرست نامزدها دیده می شوند.

AFC همچنین با ژرون کاپتاینس، خبرنگار رسانه هلندی De Telegraaf درباره گزینه های بهترین آسیایی تاریخ اردویژه گفت وگو کرد. وی درباره علیرضا جهانبخش گفت: جهانبخش واقعاً بازیکنی جالب، تکنیکی و خلاق است. بازیکنی بسیار خوب برای تماشا و بسیار ماهر. او برای رسیدن به این سطح رشد کرد و فوراً به این موقعیت نرسید. او به گام هایی نیاز داشت که آنها را در باشگاه NEC نایمخن برداشت.

وی با اشاره به فصل 2017، 18 لیگ هلند که با آقای گلی جهانبخش همراه بود، شرح داد: او فصلی فوق العاده را در AZ آلکمار داشت، گل های زیبای زیادی زد و پاس های گل زیبای بسیاری به هم تیمی های خود داد. او واقعاً شایسته انتقال به لیگ برتر انگلیس بود، اما فکر می کنم در این لیگ خیلی پیروز نبود. نگرش فوتبال یعنی مهارت های فنی و خلاقیت. او هم بازیکنی فوق العاده و برای تماشاگران واقعاً خوب است. یک هنرمند واقعی که کفش های فوتبال پوشیده است.

این خبرنگار همچنین درباره رضا قوچان نژاد گفت: او بازیکنی قابل توجه است. چون رضا در هلند بزرگ شد، تمایل داریم او را بیشتر بازیکنی از هلند ببینیم. قوچان نژاد به زبان ما صحبت می کند و در تیم های فوتبال هلند رشد کرد. رضا یک ماشین گلزنی واقعی است. بسیار خونسرد در محوطه جریمه و در چند فصل با آمار واقعاً عالی. فکر می کنم علیرضا بازیکن بهتری است، اما رضا یک تمام کننده خونسرد است.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "خبرنگار هلندی: جهانبخش یک هنرمند و قوچان نژاد ماشین گلزنی است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگار هلندی: جهانبخش یک هنرمند و قوچان نژاد ماشین گلزنی است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید