جنجال ساپورت چرم و چسبان نیوشا ضیغمی !

به گزارش وبلاگ کرمی، خبرنگاران: نیوشا ضیغمی عکس جدیدی از خود را با شلوار چرم در فضای مجازی منتشر کرد که جنجال ساز شد و خیلی از کاربران اشاره کرده اند باز پاییز آمد و ساپورت های پاییزی مد شد.

جنجال ساپورت چرم و چسبان نیوشا ضیغمی !

نیوشا ضیغمی بازیگر متولد تابستان است. نیوشا ضیغمی به تیر و کمان بازی علاقه دارد. نیوشا ضیغمی یک دختر به نام لنا دارد. نیوشا ضیغمی گاهی در اینستاگرام فعال است. نیوشا ضیغمی عکس تازهی را در فضای مجازی منتشر کرد.

به گزارش وبلاگ کرمی، نیوشا ضیغمی عکس تازه خود را با شلوار چرم و چسبان منتشر کرد.

ازدواج نیوشا ضیغمی

نیوشا ضیغمی از چهره های شناخته شده دنیای هنر است که سال 89 ازدواج کرد و آرش پولادخان از تاجران نقره کشورمان همسر نیوشا ضیغمی است. آرش پولادخان در زمینه تجارت نقره فعالیت میکند و سال 93 نام برترین کارآفرین را در همایش ملی کارآفرینی و تولید ملی را از آن خود کرد و مورد تقدیر قرار گرفت.

بهمن ماه سال 96 هم مرنام افتتاحیه گالری نقره آرش پولادخان همسر نیوشا ضیغمی با حضور هنرمندان و چهره های سرشناس کشورمان برگزار شد. همسر نیوشا ضیغمی از مدت ها قبل از ازدواج از او شناخت نسبی داشت و به او علاقه مند بود تا اینکه با یک برنامه از پیش طراحی شده سرمایه گذاری فیلم را برعهده گرفت و این ماجرا منجر به آشنایی و در نهایت ازدواج این زوج شد.

منبع: رکنا

به "جنجال ساپورت چرم و چسبان نیوشا ضیغمی !" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جنجال ساپورت چرم و چسبان نیوشا ضیغمی !"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید