تیکدری: مطمئن باشید با شروع مسابقات شرایط بدتر می شود، فوتبال به چه قیمتی؟!

به گزارش وبلاگ کرمی، بازیکن تیم فوتبال تراکتور تبریز معتقد است شرایط ابتلای بازیکنان به کرونا با شروع مجدد مسابقات بدتر خواهد شد.

تیکدری: مطمئن باشید با شروع مسابقات شرایط بدتر می شود، فوتبال به چه قیمتی؟!

مهدی تیکدری در گفت و گو با خبرنگار ورزشی وبلاگ کرمی درباره شرایط تیم تراکتور گفت: با توجه به امکانات و زیرساخت هایی که تراکتور دارد، تمامی پروتکل های بهداشتی را رعایت کرده ایم، با این حال شش نفر از اعضای تیم ما به کرونا مبتلا شده اند که نشان می دهد حتی در صورت رعایت نکات بهداشتی هم نمی توان با شیوع کرونا مقابله کرد.

وی افزود: ابتلای شش نفر از اعضای تیم ما به کرونا، باعث ایجاد رعب و وحشت بین بازیکنان شده است. به طوری که همه ما در شوک هستیم و من حتی نتوانستم به خانه برگردم. با توجه به اینکه بازیکنان ناگریز با همدیگر برخورد دارند، امکان سرایت گسترده این ویروس در بین تمامی اعضای تیم وجود دارد.

مهاجم تیم تراکتور توضیح داد: ما پیش از این هم گفته بودیم که با آغاز تمرینات، سلامت بازیکنان به خطر می اُفتد، اکنون همه به حرف ما رسیدند و می بینید که شش نفر از تیم ما و چندین نفر از سایر باشگاه ها به کرونا مبتلا شدند. مطمئن باشید که در صورت آغاز مسابقات، شرایط خیلی بدتر می شود.

وی با بیان اینکه استرس ناشی از کرونا تمرکزمان را به هم زده است، گفت: زندگی مان شده انواع تست کرونا، مواد ضدعفونی و ... . اصلاً نمی توانیم روی مسائل فنی تمرکز کنیم. باور کنید تمامی فوتبالیست ها عاشق بازی کردن هستند، ولی اصلاً شرایط فراهم نیست. من به عنوان یک بازیکن جوان، تشنه فوتبال و پیشرفت هستم، اما به چه قیمتی؟ فوتبال با رعایت فاصله اجتماعی و بدون برخورد، غیرممکن است. من پیش از این با فوت مادرم از نظر روحی شکست خورده ام و دیگر توان و تحمل ابتلای عزیزانم به کرونا را ندارم. دختر من هنوز یک ساله نشده است. چگونه بعد از تمرینات به خانه بروم؟

وی تأکید کرد: اگر دختر 9 ماهه من کرونا بگیرد، مقصر کسانی هستند که دستور آغاز تمرینات و آغاز مسابقات را صادر کردند و آن موقع باید پاسخگو باشند. حرف زدن و تدوین یکسری پروتکل ها کار چندان سختی نیست، ولی اجرای آن سخت است. آیا تمامی باشگاه ها توان مالی و شرایط رعایت پروتکل های بهداشتی را دارند؟ قطعاً جواب نه است. تعدادی از باشگاه ها حتی توان انجام تست کرونا را هم ندارند و ما باید با آنان بازی کنیم. اینجاست که خود مراقبتی، قرنطینه و تمامی رنج هایی که برای در امان بودن از کرونا کشیده ایم، بر باد می رود.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "تیکدری: مطمئن باشید با شروع مسابقات شرایط بدتر می شود، فوتبال به چه قیمتی؟!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تیکدری: مطمئن باشید با شروع مسابقات شرایط بدتر می شود، فوتبال به چه قیمتی؟!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید