تلاش برای واکسیناسیون 95 درصد جمعیت شهری اهواز در آبان

به گزارش وبلاگ کرمی، خبرنگاران/خوزستان دبیر شورای سلامت اهواز با بیان اینکه واکسن به اندازه کافی موجود است، گفت: امیدواریم در آبان ماه، 95 درصد جمعیت شهری و بالای 80 درصد جمعیت روستایی و دانش آموزی را واکسینه کنیم.

تلاش برای واکسیناسیون 95 درصد جمعیت شهری اهواز در آبان

دکتر مهران احمدی بلوطکی با اشاره به انجام واکسیناسیون در خوزستان در سه فاز، اظهار کرد: واکسیناسیون شهفرایندان ساکن شهرها در حال انجام است و تقریبا پوشش واکسیناسیون در شهرهای بزرگ استان خوزستان به 75 تا 80 درصد رسیده است.

به گزارش وبلاگ کرمی، وی افزود: واکسیناسیون روستاییان نیز در حال انجام است و حدود 60 تا 65 درصد روستاییان به ویژه در اهواز واکسینه شده اند و این فرایند ادامه دارد. تقاضا می شود حدود 35 درصد جمعیت روستایی به جای مانده نیز نسبت به تزریق واکسن اقدام کنند.

دبیر شورای سلامت اهواز گفت: با توجه به تاکید بر برگزاری کلاس های حضوری دانش آموزان به ویژه 12 تا 18 ساله ها، فرایند واکسیناسیون این گروه در حال انجام است و تا به امروز 60 درصد دانش آموزان این گروه سنی یک مرحله واکسن مرحله اول را دریافت کرده اند و عده ای نیز در حال دریافت دوز دوم هستند. هنوز 40 تا 42 درصد دانش آموزان 12 تا 18 ساله واکسن را دریافت نکرده اند که باید سریع تر برای تزریق واکسن مراجعه کنند.

وی که در یک برنامه تلویزیونی صحبت می کرد، افزود: واکسن به اندازه کافی موجود است و امیدواریم در آبان ماه، 95 درصد جمعیت شهری و بالای 80 درصد جمعیت روستایی و دانش آموزی را واکسینه کنیم.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "تلاش برای واکسیناسیون 95 درصد جمعیت شهری اهواز در آبان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تلاش برای واکسیناسیون 95 درصد جمعیت شهری اهواز در آبان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید