بیانیه ارتش به مناسبت دهه فجر: انقلاب اسلامی در اوج شکوه اقتدار در منطقه و دنیا واقع شده است

به گزارش وبلاگ کرمی، ارتش جمهوری اسلامی ایران با صدور بیانیه ای به مناسبت فرارسیدن دهه فجر، تأکید کرد: انقلاب اسلامی فراز و نشیب ها و توطئه های گوناگون دشمنان اسلام و انقلاب را با صلابت و موفقیت پشت سر گذاشته و امروز در اوج اقتدار و شکوه در منطقه و دنیا می درخشد.

بیانیه ارتش به مناسبت دهه فجر: انقلاب اسلامی در اوج شکوه اقتدار در منطقه و دنیا واقع شده است

به گزارش گروه سیاسی وبلاگ کرمی، در آستانه فرارسیدن دهه فجر انقلاب شکوهمند اسلامی، ارتش جمهوری اسلامی ایران با صدور بیانیه ای ضمن تبریک این دهه، تأکید کرد: انقلاب اسلامی به پشتوانه حمایت های بی دریغ ملت غیور و همواره در صحنه ایران اسلامی، فراز و نشیب ها و توطئه های گوناگون دشمنان اسلام و انقلاب را با صلابت و موفقیت پشت سر گذاشته و امروز در اوج اقتدار و شکوه در منطقه و دنیا می درخشد.

متن بیانیه به این توضیح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

وَالْفَجْرِ * وَلَیالٍ عَشْرٍ

دهه فجر، دهه ماندگار در تاریخ پرافتخار ایران اسلامی و قلّه بالندگی ملت بصیر و دین باورمان است که در بهمن 1357 با خیزش عظیم ملت عظیم ایران و با ایثارخون شهدا شکل گرفته است.

پیروزی انقلاب اسلامی در سال 1357، بدون شک یک معجزه الهی و انفجار نور بود که به دست مردی الهی و با تکیه بر حضور مردم، معادلات دنیای مادی را برهم زد. انقلاب اسلامی، قیام ملت ایران در راه خدا بود؛ قیامی که جز با نصرت الهی و رهبری امام خمینی (ره) پیروزی آن ممکن نبود. تردیدی نیست که این انقلاب کبیر مبتنی بر بینش عمیق توحیدی و نشأت گرفته از نهضت عاشورای تداوم بخش راه حسینی است که انشاءالله تا قیام دنیای حضرت مهدی (عج) استمرار خواهد داشت.

پیروزی انقلاب اسلامی ایران معادلات قدرت های عظیم را دگرگون ساخت و ساختاری که بر اساس نظم دوقطبی شکل گرفته بود بر هم زد و اندیشه های الحادی لیبرال دموکراسی و کمونیسم را با ارائه مردم سالاری دینی به چالش کشید. بدون شک پیروزی انقلاب اسلامی ایران معادلات قدرت های بیگانه در منطقه حساس غرب آسیا را در هم شکست و دست نامشروع غرب در ایران را کوتاه کرد.

امروز انقلاب اسلامی ایران پس از 42 سال که از عمر پربرکت و افتخارآمیز آن می گذرد توانسته بیش از هر زمان دیگری صندلی تاثیرگذار و مشخص کننده خود در عرصه تحولات منطقه ای و فرامنطقه ای را تحکیم بخشد و با پیغام الهام بخش و عزت آفرین خود موجب حرکت عدالت خواهی و آزادی خواهی ملت های ستمدیده و مظلوم دنیا گردد.

ارتش جمهوری اسلامی ایران که در پیروزی، تثبیت و استحکام پایه های نظام نوپای اسلامی صندلی بی بدیلی داشته، در طول چهار دهه گذشته و به رغم همه تحریم ها و تهدیدها، جهت پر امید شکوفایی را طی کرده و با تکیه بر نیرو های ولایی، متخصص و مردمی تکیه گاه استواری برای رهبر معظم انقلاب اسلامی و فرماندهی کل قوا و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بوده و خواهد بود.

در جهت گام دوم انقلاب که در حقیقت دومین مرحله خودسازی، جامعه پردازی و تمدن سازی است و فصل جدید زندگی جمهوری اسلامی را رقم می زند و انقلاب را نیز به آرمان عظیمش که ایجاد تمدن نوین اسلامی و آمادگی برای طلوع خورشید ولایت عظمی (ارواحنا فداه) هست نزدیک می نماید؛ ارتش جمهوری اسلامی ایران ضمن تجدید میثاق با آرمان های رهبر کبیر انقلاب اسلامی و خلف صالح آن عزیز سفر کرده، فرا رسیدن ایام الله دهه فجر و چهل و دومین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی را به دوستداران، معتقدان و وفاداران این حرکت پر خروش الهی تبریک و تهنیت عرض کرده و تأکید می نماید؛ انقلاب اسلامی به پشتوانه حمایت های بی دریغ ملت غیور و همواره در صحنه ایران اسلامی، فراز و نشیب ها و توطئه های گوناگون دشمنان اسلام و انقلاب را با صلابت و موفقیت پشت سر گذاشته و امروز در اوج اقتدار و شکوه در منطقه و دنیا می درخشد.

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "بیانیه ارتش به مناسبت دهه فجر: انقلاب اسلامی در اوج شکوه اقتدار در منطقه و دنیا واقع شده است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بیانیه ارتش به مناسبت دهه فجر: انقلاب اسلامی در اوج شکوه اقتدار در منطقه و دنیا واقع شده است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید