امتحانات پایانی دانشگاه رازی به صورت مجازی برگزار می گردد

به گزارش وبلاگ کرمی، معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه رازی کرمانشاه گفت: امتحانات انتها نیمسال دوم تحصیلی 99-98 دانشگاه رازی به صورت مجازی برگزار خواهد شد.

امتحانات پایانی دانشگاه رازی به صورت مجازی برگزار می گردد

علی سلیمی، معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه رازی کرمانشاه در مصاحبه با خبرنگار دانشگاه وبلاگ کرمی، گفت: بنا بر تصمیم شورای آموزشی دانشگاه و با توجه به تدوام شرایط بحرانی در استان کرمانشاه و استان های همجوار، عدم امکان بازگشایی خوابگاه های دانشجویی، اولویت داشتن حفظ سلامت دانشجویان و اعضای هیات علمی و کارشناسان، شرایط برای برگزاری حضوری امتحانات خاتمهی نیمسال جاری در دانشگاه رازی امکان پذیر نیست.

سلیمی اضافه نمود: بر این اساس، امتحانات خاتمه نیمسال دوم تحصیلی 99-98 دانشگاه رازی به صورت مجازی برگزار خواهد شد. البته تاکید ما بر حفظ استقلال اساتید در انتخاب شیوه ارزیابی درس ها متناسب با ماهیت درس و شرایط دانشجویان است.

معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه رازی کرمانشاه اضافه نمود: پیشنهاد ما این است که اساتید از ترکیبی از روش هایی نظیر اجرای آزمون های کوتاه و مستمر در جلسات مجازی عادی یا فوق العاده، ارائه تکلیف یا تمرین، تعریف پروژه های مختلف برای هر درس، استفاده از شیوه های صورتی و صوتی تصویری و برگزاری آزمون آنلاین خاتمه ترم برای ارزیابی دانشجویان استفاده نمایند.

وی گفت: از اساتید درخواست می گردد در ارزیابی دانشجویان همه تنگنا های موجود از قبیل ارائه مجازی کلاس، عدم دسترسی دانشجو به استاد و منابع و... را در نظر بگیرند و سطح انتظارات خود را از دانشجویان با این شرایط متناسب سازند.

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "امتحانات پایانی دانشگاه رازی به صورت مجازی برگزار می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "امتحانات پایانی دانشگاه رازی به صورت مجازی برگزار می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید