ابتلای 60 مورد جدید کرونا مثبت در لرستان

به گزارش وبلاگ کرمی، خبرنگاران/لرستان معاون بهداشتی و دبیر ستاد مبارزه با کرونا دانشگاه علوم پزشکی لرستان گفت: تعداد مبتلایان به کرونا ویروس استان بیش از 65 هزار نفر گزارش شده است.

ابتلای 60 مورد جدید کرونا مثبت در لرستان

مریم کوشکی در گفت وگو با وبلاگ کرمی اظهار کرد: از ابتدای شیوع بیماری ویروس کرونا تا خاتمه روز بیست و دوم بهمن ماه 200 هزار و 269 نمونه تست ارسالی اجرا شده است.

وی توضیح داد: از این تعداد 199 هزار و 712 نمونه تست جواب داده شده که 65 هزار و 132 نمونه تست مثبت بوده است.

معاون بهداشتی و دبیر ستاد مبارزه با کرونا دانشگاه علوم پزشکی لرستان اظهار داشت: همچنین از تعداد تست جواب داده شده 134 هزار و580 مورد منفی بوده است.

کوشکی یادآور شد: متأسفانه تا به امروز بر اثر بیماری کرونا ویروس 1328 نفر در استان جان خود را از دست داده اند.

وی تاکید نمود: برای جلوگیری از تشدید کرونا ویروس از هرگونه تجمع، ترددهای غیرضروری اجتناب و حتما در محیط های مسقف از تهویه مناسب فضا استفاده گردد.

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی لرستان با تاکید بر رعایت پروتکل های بهداشتی، بیان کرد: تغییر رنگ بعضی از شهرستانها از رنگ آبی به زرد عادی انگاری سبب خیز مجدد بیماری خواهد شد.

معاون بهداشتی و دبیر ستاد مبارزه با کرونا دانشگاه علوم پزشکی لرستان بیان کرد: شهرهای خرم آباد، بروجرد، پلدختر، کوهدشت، دلفان، سلسله و الیگودرز در شرایط زرد قرار دارند و ازنا، چگنی، دورود و رومشکان آبی گزارش شدند.

به گزارش وبلاگ کرمی، بر اساس آمار روزهای بیست ویکم و بیست و دوم بهمن ماه 60 مورد تست مثبت جدید به همراه یک نفر فوتی گزارش شده است.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "ابتلای 60 مورد جدید کرونا مثبت در لرستان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ابتلای 60 مورد جدید کرونا مثبت در لرستان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید